Kako boje predstavljaju Vašu kompaniju

U digitalnom svetu može se lako potceniti koji efekat može imati dobra i kvalitetna vizit karta na Vaš biznis. Ove male kartice mogu biti podeljene svim vrstama ljudi, a najbolje uspevaju da imaju ogromnu količinu informacija na veoma malom prostoru. Sa pravom mešavinom boja, dizajna i tekstura možete ostaviti važan prvi utisak koji je jako bitan za uspešno poslovanje.

blog 2

Razumevanje boja u poslu je važno kad pokušavate da utvrdite svoj poslovni profil.  Psihologija boja utiče na naše živote na mnogo načina, a mi često i ne shvatamo uticaj izbora boja na vizit karti, bilbordu, sajtu ili pakovanju, u kancelariji ili radnji, u marketingu ili poslovnom odevanju. Navešćemo neke primere na osnovnim bojama.

Počećemo od crvene koja je topla i pozitivna boja. U poslu, crvena boja će uvek privuči strastven odgovor, ali on isto tako može biti pozitivan ili negativan, pošto često nad njim nemamo kontrolu. Ovo je boja koja ohrabljuje kupce da preduzmu akciju i ostvare kupovinu. Na primer, crvenom bojom se često obeležavaju smernice u prodavnicama koje vode ka nekom popustu ili otisci stopala ka nekom sličnom mestu, ili za Kupi odmah dugme na sajtu.

blog 3

Dodir crvene može da se koristi kao jedna od boja u Vašem logou ili na veb sajtu da ukaže na energiju i strast za poslovanjem. U većim količinama je efikasna u promociji proizvoda ili usluga vezanih za hranu i apetit, energiju ili brzinu. Često se koristi i kao znak upozorenja, najbolje je koristiti samo mali udeo bez preterivanja.

Što se tiče plave, nju najčešće koriste konzervativna korporativna preduzeća koja žele da ukažu na poverenje, pouzdanost i iskrenost.

blog 4

Sajtovi koji imaju dašak plave, ostvaruju boje rezultate u svom marketingu i imaju bolju komunikaciju sa svojim klijentima.
Hi-Tech i kompjuterska tehnologija mogu imati velike koristi od većine nijansi plave boje, pogotovo u kombinaciji sa sivom. Plava se preporučuje za svaki biznis koje se tiče oblasti čistoće, bilo proizvoda za čišćenje, prečišćavanje vode ili mineralne vode. Takođe je korisna za poslovanje, kao što su avio, nautička ili preduzeća za klime, koja simbolišu nijanse plavog neba, vazduha i vode.

Plava je dobra za korporativni svet i često se koristi i za računovođe, osiguravajuća društva, banke i druge finansijske kompanije, u kojima su poverenje i pouzdanost važni.

Žuta boja je topla i srećna boja, koja stvara osećaj vedrine i razigranosti. Sa psihološke strane, to je optimistička boja koja teži uzdizanju i osvetljavanju ljudi.

blog 5

Žuta boja inspiriše originalne i kreativne ideje, dobra je za one koji promovišu razigrane i zabavne aktivnosti. Ona je najupečatljivija boja na dnevnoj svetlosti, pa je zato mnogi koriste za reklame ili bilborde pored puta ili na velikim zgradama, ako kontrast plavoj boji neba.

Odaberite boje Vaše kompanije mudro i na odgovarajući način. Boja Vam može pomoći da utvrdite svoj brend i da predstavite svoju kompaniju kroz sliku, boju ili reklamu bez reči. Nije dobro kopirati druge uspešne firme, odaberite nešto što Vas izdvaja iz mora drugih kompanija i u svom poslu ostvarite individualni i jedinstveni identitet.