Tekstil

Tekstil

Potreban vam je brz i efikasan nacin da napravite potpuno nov izgled vašeg sportskog tima ili svih kolega u vašoj kancelariji? Reklamne majice su odlican nacin da to uradite.

Uz pomoc reklamnih majica, koje predstavljaju neku vrstu pokretnih bilborda, veoma uspešno reklamirate vašu kompaniju i pravite vaš logotip globalno prepoznatljivijim. Ako uradite kako treba, majica sa vašim logom i podacima firme može biti videna od strane stotina ljudi svakog dana.

Majice dolaže u nekoliko vrsta, a mi nudimo klasicne (tshirt) i polo. Detaljnija podela bi donela dodatne podvrste, pa bi smo tako dobili: majice sa V izrezom, Neon majice drecavih boja, majice razlicitog kvaliteta pamuka i tako dalje….

Specificnost majica kao reklamnog materijala je u tome što, za razliku od ostalog reklamnog materijala, ovde vaš dizajner ima ogromno igralište i može da pusti mašti na volju, te ima mesta da napravi šta poželi.
Bilo da se odluci za jednostavnost i postavi samo jedan diskretan logo ili želi da na poledini majice ispiše tekst od 200 reci, mi smo tu da pomognemo i napravimo to izvodljivim.

Prikazano 1–12 od 145 rezultata

O ZEPPELIN-U

Mi smo tim koji karakteriše odgovornost prema klijentima, njihovim željama i prema sebi. Trudimo se da ne budemo samo trgovci reklamnim materijalom već i vaši savetnici u oblasti izrade reklamnog materijala i biznis poklona koji će vama pomoći da vaš brend na najbolji mogući način dospe do vaših kako budućih i sadašnjih klijenata i poslovnih parnera tako i do vaših zaposlenih.

Zbog toga smo izabrali najbolje partnere u vidu dobavljača i štamparija sa kojima sarađujemo. Trudimo se da izgradimo odnos medjusobnog poverenja i da naša saradnja bude na obostrano zadovoljstvo. To što nas dosadašnji klijenti hvale pomaže nam da se sa velikim entuzijazmom borimo za buduće klijente. Sigurni smo da ćemo opravdati vaše poverenje.

Čekamo vas,
Zeppelin Pro

Opširnije...

PRIJAVITE SE!

Prijava na naš newsletter Vam omogućava da uvek prvi dobijete obaveštenja o novim proizvodima u našoj ponudi ili promotivnim kampanjama koje planiramo da uvedemo u budućnosti.