Mala investicija za veliku reklamu

Očigledno je da kupci vole besplatne promotivne proizvode. Kada god neko spomene brendiranu robu, prva stvar koja na padne na pamet su izgravirane hemijske olovke ili privesci za ključeve, koji se koriste i nakon mnogo godina.

Jako često, promotivni materijali su praktične stvari koje se koriste na svakodnevnoj bazi. Ovo podrazumeva proizvode poput šolja za kafu, olovaka, penkala, USB stikova, privezaka itd. Ali, koliko su zapravo tako mali proizvodi efektivni u svetu marketinga? Da li korišćenje hemijske olovke koja na sebi ima logo neke firme zapravo tera ljude da kupuju stvari te kompanije?

Zašto koristiti reklamni materijal kao marketinško sredstvo?

  1. Promotivni materijal povećava prepoznatljivost brenda

Promotivni materijal je možda najlakši način za komunikaciju vašeg brenda sa potencijalnim kupcima ili klijentima, takođe privlači svu pažnju na vašu firmu. Iako je to podsvesno obraćanje pažnje na vaš brend, to povećava mogućnost da potencijalni klijent zapamti vaš logo u prilikama za odlučivanje.

  1. Masovno komuniciranje koje je jako povoljno

Pretežno za manja preduzeća koja nemaju veliki budžet za ulaganje u marketing, reklamni materijal može da pripomogne u utvrđivanju vašeg brenda. Oni pružaju snažan medij sa velikim procentom povraćaja novca, takođu su veoma jeftini i mogu se naći u svim bojama i oblicima. Osim toga, besplatan poklon je odličan način da se ojača lojalnost kupaca.

Koji je reklamni materijal najefikasniji?

Mnoge studije su pokazale da su kalendari i rokovnici najefektivniji reklamni materijali koji se poklanjaju. Razlog za to leži u činjenici da su to proizvodi koji se koriste svakodnevno, što znači da se klijenti ili partneri svakoga dana susreću sa vašim brendom.  Pozitivni rezultati u prilog prepoznatljivosti brenda mogu se postići i poklanjanjem brendirane hemijske olovke.

Ipak, bitno je zapamtiti da su reklamni materijali najefektivniji kad su personalizovani. Kao i u svim granama reklamiranja, kada je i sam proizvod prilagođen ciljnoj grupi, efikasnija je prepoznatljivost brenda. Dakle, imajte na umu specifične interese svoje ciljne publike prilikom izbora svojih promotivnih proizvoda.

Mali savet: Cena nije sve. Nekvalitetni reklamni materijal može narušiti ugled vaše firme i brenda. Zato, obratite pažnju na kvalitet, čak i ako često poklanjate hemijske olovke.

Uz malo novca izaberite pravi reklamni materijal i proširite brend uz ovaj jednostavan marketinški trik. Poklanjajući malo, dobićete mnogo!