Poslovni pokloni poslovnim partnerima

Novogodišnji praznici su pred nama i već je pravo vreme za poslovne poklone. To predstavlja ozbiljan posao. Kao deo dobro utvrđenog programa, poslovni pokloni mogu dosta pomoći da se uspostave ili poboljšaju kritični odnosi sa klijentima i sve više postaju isplativa sredstva za prepoznavanje aktivnosti koje donose novac i stabilniju saradnju.

Važno je da se napravi i ostavi dobar utisak. Da bi se to postiglo, naučite da pobedite izazove kada su poslovni pokloni u pitanju.

usb

Poslovni pokloni moraju biti prilagođeni klijentima

Naravno da želite da impresionirate klijenta ili potencijalnog klijenta, ali to svakako ne znači da bi trebalo da idete u inostranstvo po poklon. Kada poslujete sa strancima, morate da zapamtite da postoje različite kulturne sredine. Korpa vina može biti pogodan poslovni poklon za nekoga u Francuskoj, međutim to neće impresionirati ljude iz arapskih zemalja u kojima je alkohol zabranjen. Ako ispoštujete njihovu kulturu i ako klijenti vide da ste se vi potrudili i istražili kakav bi to poslovni poklon mogao njih oduševiti, shvatiće vas veoma ozbiljno. Tim poklonom ste uradili veliki deo posla ukoliko ostvarujete novu saradnju, a ako su to klijenti sa kojima poslujete duže vreme, sigurno ćete učvrstiti svoje mesto i biti daleko ispred konkurencije. Zato veoma pažljivo birajte poslovni poklon jer je to investicija koja vam na duže staze može doneti ozbiljne prihode.

Poslovni pokloni kao promo materijal

Kape, olovke sa logotipom i šolje su oni old school poslovni pokloni. Takvi pokloni su odavno prevaziđeni, pa čak mogu imati i kontra efekat. Možete dovesti nekog u neprijatnu situaciju da mora odglumiti oduševljenje poklonom, a vi sigurno to ne želite. Kada imate priliku da ostvarite saradnju sa međunarodnim partnerima ne možete sebi dozvoliti da upropastite tako nešto, a verujte da ovakvim poklonima možete uspeti u tome. Ovakvi tipovi poslovnih poklona su potrošni materijal koji se uglavnom deli radi povećanja svesti o vašem postojanju, možemo slobodno reći da se čak i ne smatraju poslovnim poklonima. Ukoliko sazivate neki sastanak, podrazumeva se da klijentu obezbedite hemijsku olovku koja će naravno imati vaš logo, ali ako želite da ostvarite ozbiljnu saradnju i da vas neko shvati veoma ozbiljno morate se malo više potruditi pri odabiru poslovnog poklona. Istražite i odaberite nešto mnogo originalnije!

Što se tiče pomenutog potrošnog materijala, iako se podrazumeva, ne možemo reći da baš nema nikakav značaj. Ipak stvara sliku ozbiljnosti firme i uliva neku dozu sigurnosti. Tako da kakav god da je tip reklamnog materijala, sigurno će stvoriti neki pozitivan efekat, dok su poslovni pokloni nešto sasvim drugo i njima se mora posvetiti posebna pažnja kako biste uspeli u svojoj nameri i dobili očekivane efekte.

Izbegavajte da šaljete poslovne poklone po nekome

Kada pokušavate da izgradite uspešno poslovno partnerstvo ne možete poslati nekoga da odnese vaš poklon. Ne savetujemo vam ni da koristite poštanske usluge. Napravite nezaboravan utisak i odnesite poslovni poklon lično. Sam gest će kod vašeg  klijenta sigurno ostaviti odličan utisak. Činjenica da ste izdvojili vaše vreme da lično odnesete poslovni poklon je pokazatelj vaše ozbiljnosti, a klijent će znati to da prepozna. Ako uspete i da oduševite klijenta poklonom, onda ste na veoma dobrom putu da ostvarite velike benefite ovim gestom. Budite pametni i igrajte pametno jer u poslovnom svetu uspevaju samo oni koji se trude, a to danas ne znači da je dovoljno samo da budete dobri u svom poslu. Morate imati i malo one „ulične škole“ kako biste znali da prepoznate momenat i način kako prići velikim potencijalnim klijentima. Sve se to stiče iskustvom tako da ne brinite ukoliko nekada vaš poklon ne ostvari nikakvu povratnu reakciju. Važno je da se trudite, a rezultati će sigurno doći.

Masovno proizvedeni poslovni pokloni VS personalizovani poslovni pokloni

Lako je poslati poslovnim partnerima proizvode koji se masovno proizvode. Međutim, oni nisu originalni i partner ili potencijalni klijent neće biti impresioniran. Originalan i pažljivo izabran poklon će, sa druge strane, odmah privući pažnju. Dvanaest godina star viski je odličan izbor za partnere koji cene takvu vrstu stvari. Time ste ga sigurno obavezali na dalju saradnju i želeće da vam se oduži na adekvatan način. E to je pravi način za jačanje poslovnih odnosa i to je ono na šta mislimo kada kažemo da treba da igrate pametno.

Poklon za partnere je društveni gest koji se očekuje u većini zemalja, dok u nekim predstavlja mit. Izučavajući vodič za izbor odličnog poklona obezbedili smo vam savršene poslovne poklone kojima ćete učvrstiti saradnju sa postojećim ili pronaći nove klijente. Belt Logotype Christian Lacroix, card holder Myth ili key ring Aquarelle samo su neki od prelepih poklona koje možete naručiti na sajtu www.zeppelin.rs . Svaki poslovni poklon se može prilagoditi vašem logotipu ili bojama firme.

O ZEPPELIN-U

Mi smo tim koji karakteriše odgovornost prema klijentima, njihovim željama i prema sebi. Trudimo se da ne budemo samo trgovci reklamnim materijalom već i vaši savetnici u oblasti izrade reklamnog materijala i biznis poklona koji će vama pomoći da vaš brend na najbolji mogući način dospe do vaših kako budućih i sadašnjih klijenata i poslovnih parnera tako i do vaših zaposlenih.

Zbog toga smo izabrali najbolje partnere u vidu dobavljača i štamparija sa kojima sarađujemo. Trudimo se da izgradimo odnos medjusobnog poverenja i da naša saradnja bude na obostrano zadovoljstvo. To što nas dosadašnji klijenti hvale pomaže nam da se sa velikim entuzijazmom borimo za buduće klijente. Sigurni smo da ćemo opravdati vaše poverenje.

Čekamo vas,
Zeppelin Pro Beograd

Opširnije...

PRIJAVITE SE!

Prijava na naš newsletter Vam omogućava da uvek prvi dobijete obaveštenja o novim proizvodima u našoj ponudi ili promotivnim kampanjama koje planiramo da uvedemo u budućnosti.