Zašto svi vole besplatne poklone?

Postojalo je vreme kada je reklamno tržište bilo preplavljeno direktnim mejlovima, flajerima i komercijalnim reklamiranjem. Klasične taktike promocije mogu biti efektivne ponekad, ali problem je bio u tome što smo morali na tržiše sa ljudima koji su pokušavali da blokiraju Vaš brend. Inbound marketing je dokazano najefektivniji pošto brendovi stižu do klijenata koji su već izrazili interesovanje u produkt ili servis koji nudite. Ipak, kompanije moraju da balansiraju između inbound i outbound marketinga kako bi pravilno raspodelili budžet za oglašavanje.

Reklamni materijali su savršen sklad između inbound i outbound marketinških tehnika. Vaše ime brenda stiže pravo u ruke ljudi u različitim branšama, ali u zavisnosti od lokacije na kojoj se nalazite možete targetirati ljudi koji će shvatiti svrhu brenda. Kada pravite marketinški plan i programirate budžet, ne zaboravite da ostavite prostora i reklamnom materijalu. Zašto? Zato što ljudi vole besplatne stvari!

Nekoliko zanimljivih činjenica po poslednjim istraživanjima:

  • 83% ljudi voli da dobija besplatan promotivni materijal
  • 48% ljudi bi želelo da češće dobija reklamni materijal
  • 69% ljudi bi uzelo promotivni materijal ako bi smatralo da je korisno

Iz ovog možemo zaključiti da reklamni materijal Vašem brendu može doneti nove klijente ili povećati mogućnost da zadržite stare.

Dobra stvar je što promotivnog materijala ima dosta, a to daje mnoštvo mogućnosti firmama da kreiraju sliku kod svojih kupaca zahvaljujući jedinstvenom brendu, uz prost budžet. U mnogim slučajevima, kvalitet je važniji od kvantiteta, tako da se isplati investirati u kvalitetnije stvari koje bismo dali manjoj ciljnoj grupi. Da bi Vaš brend bio relevantan, izaberite proizvode koji su korisni za potrošača i koji bi održavali svrhu proizvoda ili usluge koju nudite. Primeri su mnogobrojni: od plastične kasice-prasice, preko gumenog custom privesta, pa sve do luksuznog seta olovaka ili USB-a. U Zeppelin-ovom izložbenom prostoru možete odabrati jedan ili više iz mnoštva reklamnog materijala. Naš predlog je prelepi Black line kišobran, koji spada u top 10 proizvoda za 2016. godinu- http://www.zeppelin.rs/reklamni-materijal/kisobrani/black-line. Ne dozvolite da Vaše klijente ili saradnike iznenadi jesenja kiša!

Znamo da mala preduzeća imaju mnogo odluka po pitanju marketinga, ali ne treba zaboraviti reklamni materijal. Ljudi obožavaju besplatne stvari! Poklonite im i povećajte poslovanje!