Zeppelin voli ponedeljak #4

Ime firme i ime brenda nisu od ključne važnosti za uspeh. Uvek je bilo važnije ko taj brend i to ime nosi, nego kako se zapravo zove cela organizacija. Iako zanimljivo, smešno i upečatljivo ime mogu dosta da pomognu u prvom susretu potencijalne klijentele sa firmom, pa tako imamo uspešne firme, kompanije, bendove i brendove svakakvih imena.

Sigurno ste čuli priču o tome kako je čuveni bend „Led Zeppelin“ dobio ime. Prilikom jednog od prvih okupljanja društva koje su činili Jimmy Page, Robert Plant, John Bonham i John Paul Jones, u studiju se zadesio čuveni Keith Moon (tadašnji bubnjar benda The Who), zajednički prijatelj nekolicine momaka sa različitih strana. Kada je shvatio da oni pokušavaju da osnuju grupu, napravio je šalu da će taj bend poleteti kao „led ballonn“ (čelični balon), pa se ispravio i rekao „led zeppelin“ (čelični cepelin). Jimmy Page je prihvatio izazov, oduševljeno usvojio ime svog novog benda, a istorija je kroz milione prodatih kopija albuma i hiljade ispunjenih hala i stadiona pokazala koliko je zapravo gospodin Moon pogrešio.

Sve ovo što sam vam ispričao nema nikakve veze sa time kako je Zeppelin Pro dobio svoje ime, ali o tome ćemo nekom drugom prilikom, kako bi rekao naš poznati sportski komentator. Naš Zeppelin veoma mirno i stabilno plovi reklamnim nebom i baš zato bih voleo da se i ove nedelje pohvalim sa nekoliko novih artikala koji će olakšati život svakome kome je reklamni materijal na dnevnom redu u narednom periodu.

Dublin

3427012_003 3427012_002

Notes/portfolio A5 formata koji nam stiže u različitim bojama. Detalji koji posebno krase ovaj sjajni artikal su tekstilna korica i mnoštvo koristinih džepova na unutrašnjem delu portfolia. Ova divna kombinacija fascikle i notesa će vam omogućiti da veoma lako potpuno spremni stignete na sastanak i da vam sve što ste želeli da ponesete bude na dohvat ruke.

Hyper

3732930_002

Videli ste puno USB-ova, čak i puno USB memorija koje mogu da idu na ključeve, ali ovakvi su suvo zlato i prava retkost. Prva bitna stvar je činjenica da ovaj USB sam po sebi može da posluži kao glavna alkica i svi ostali delovi vaših ključeva, koje svakodnevno nosite sa sobom, se mogu montirati na Hyper. Dakle, višestruka upotrebna vrednost i činjenica da vaš privezak može da ponese veliku količinu podataka čine Hyper odličnim rešenjem za reklamni materijal vaše firme.

Maverick

5704310_001

Tokom godina je kroz našu ponudu prošlo puno dobrih artikala iz oblasti tekstila. Bilo je lepih majica, bilo je odličnih jakni i prsluka, a i dalje je ponuda puna sjajnih odevnih predela. Ipak, niti jedan novitet nije izazvao ovakvo oduševljenje među članovima naše ekipe. Maverick nas je prosto oduvao na prvi pogled. Ovaj crni prsluk, sa elementima zelene, metalnih rasjferšlusa, sa visokom kragnom i laganim punjenjem, svakome će super pristajati u promenljivom jesenjem vremenu koje je pred nama, a poliesterski materijal od kog je napravljeno lice prsluka, idealan je za štampu, ali i vez.

Do sledećeg javljanja, pozdravljam vas i želim lep početak radne nedelje,

ŽIVEO PONEDELJAK!

O ZEPPELIN-U

Mi smo tim koji karakteriše odgovornost prema klijentima, njihovim željama i prema sebi. Trudimo se da ne budemo samo trgovci reklamnim materijalom već i vaši savetnici u oblasti izrade reklamnog materijala i biznis poklona koji će vama pomoći da vaš brend na najbolji mogući način dospe do vaših kako budućih i sadašnjih klijenata i poslovnih parnera tako i do vaših zaposlenih.

Zbog toga smo izabrali najbolje partnere u vidu dobavljača i štamparija sa kojima sarađujemo. Trudimo se da izgradimo odnos medjusobnog poverenja i da naša saradnja bude na obostrano zadovoljstvo. To što nas dosadašnji klijenti hvale pomaže nam da se sa velikim entuzijazmom borimo za buduće klijente. Sigurni smo da ćemo opravdati vaše poverenje.

Čekamo vas,
Zeppelin Pro

Opširnije...

PRIJAVITE SE!

Prijava na naš newsletter Vam omogućava da uvek prvi dobijete obaveštenja o novim proizvodima u našoj ponudi ili promotivnim kampanjama koje planiramo da uvedemo u budućnosti.