DOBRO DOŠLI NA SAJT FIRME ZEPPELIN PRO! UŽIVAJTE U POTRAZI ZA VAŠIM SAVRŠENIM POSLOVNIM POKLONOM!

Kako reklamni materijal može doprineti povećanju prihoda vaše firme

Kako reklamni materijal može doprineti povećanju prihoda vaše firme

Reklamni materijali predstavljaju jednu od mogućnosti dopiranja do ciljnih potrošača, na taj način što se njihova pažnja i lojalnost stvaraju darivanjem „malih znakova pažnje“, koji njima znače dosta. Iako u pitanju mogu biti sitnice, ovi pokloni čine da se kupci vraćaju nasmejani i svakodnevno iznova i iznova obavljaju kupovine. U ovom tekstu dajemo sve pozitivne karakteristike koje reklamni materijali za firme imaju na uticaj nivoa prihoda i sveukupne uspešnosti poslovanja preduzeća.

Reklamni materijali su „znak pažnje“ kupcima

Kupci vole tradicionalno da dobijaju poklone, bez obzira na njihove karakteristike i vrednost. Reklamni materijali predstavljaju upravo nešto na šta su, možemo slobodno reći, navikli i nekada jednostavno očekuju prilikom kupovine, posebno kada su u pitanju veće sume novca. Opcija za darivanje kupcima ima jako puno. Često se to dešava uz kupovinu, tačnije uz neki kupljen proizvod dobija se gratis šolja, sveska, olovka, kišobran, nešto za kuhinju i tako dalje. Sa druge strane, nekada je to nevezano za sam obim prometa i kupovine, već radi obeležavanja godišnjice rada, darivanje svakog stotog kupca, ili nagrađivanje njihovog poverenja, pažnje i lojalnosti.

Reklamni materijali su idealan „znak pažnje“ svim generacijama potrošača. Uvek je dobrodošla i USB fleš memorija, futrole, kačketi, majice, torbe i slično. Kupac uviđa da firma poštuje svoje saradnike i reklamni materijali mogu imati pozitivan efekat na direktnu propagandu, veći obim prometa, a na osnovu toga i prihoda i profita. Tačnije, ukoliko se kupcu daruje poklon, on će sigurno darivati veće kupovine. Uz sve navedeno treba napomenuti da su sadašnji potrošači najbolja preporuka budućim. Isto tako, kada se poklone reklamni materijali, oni su vidljivi u domovima ili kancelarijama, imaju konkretnu namenu i vrlo su uočljivi drugim ljudima.

Reklamni materijali su prilika „podsećanja“ potrošača na firmu

Reklamni materijali izrađuju se u najrazličitijim dimenzijama, modelima i oblicima. Tehnologija je toliko napredovala, da je razvijeno čitavo tržište ovih sitnica, od kojih se svaka firma bori za najbolji detalj za svoje saradnike. Izrada podrazumeva štampu, pa reklamni materijali imaju logotipe, simbole, ilustracije ili ključne poruke na sebi, koje šalje firma koja ih poklanja. Tačnije, firme vrše brendiranje različitih poklona i tako šire svest javnosti o svom postojanju, radu i uspesima. Dalje, na taj način vrlo su primetni u okruženju, kako poslovnom tako i privatnom. Svaka popijena kafa iz šolje sa logotipom firme, učiniće da se korisnik podseti i priseti trenutka kada je poklonjena, nekog proizvoda, događaja ili bilo kog detalja u vezi sa preduzećem. To je i cilj kada se izrađuje reklamni materijal – da se stvori, razvije i održi svest potrošača o postojanju preduzeća. Na taj način se stvaraju preferencije, a i kreira misaona pozicija u svesti potrošača, ali i bilo kog drugog korisnika, obično dobavljača, investitora, predstavnika banaka i slično.

Svakako je tačna činjenica da kvalitetan, jedinstven i koristan reklamni materijal zahteva da se izdvoje značajnije sume novca. Savremena tehnologija štampe je skupa, kao i kreiranje autentičnih dizajnova. Ipak, s obzirom da veliki broj kompanija i dalje daruje poklončiće, vidimo da su reklamni materijali i više nego isplativi, iako su vrlo tradicionalan oblik promocije preduzeća. Dopreti do misli javnosti i stvoriti od njih potrošače i korisnike zaista nema cenu i ne može da se meri ni sa čim drugim, a to reklamni materijali za firme učine za vrlo kratko vreme. Mnogo je različitih načina kako kompanije vrše promociju, ali se mnoge ipak odluče na darivanje malih „znakova pažnje“.

Reklamni materijali mogu da stvore lojalne potrošače

Lojalan potrošač je cilj svakog preduzeća. To su kupci koji svoje kupovine ponavljaju intenzivno, gotovo svakodnevno i tako uvećavaju prihode i profit firmi. Ipak, stvoriti lojalne kupce nije jednostavno, naprotiv, to može da bude dugoročan i zahtevan proces. Da bi potrošač bio lojalan mora da ima razvijenu svest o firmi kao kvalitetnom poslodavcu i saradniku. Misaona pozicija kompanija je vrlo bitna za određivanje preferiranih brendova. Lojalnost se stvara povezanošću i poverenjem. Kupac će imati poverenje u firmu ukoliko uvidi da je njen nastup iskren, fer i korektan, i da cenovno prati nivo kvaliteta proizvoda i usluga. Ukoliko se potrošač razočara, oseti prevarenim i nastup firme na tržištu bude neubedljiv toliko da reši da ne bude više kupac, kada jednom ode, više se ne vraća. Zato je uspeh zadržati postojeće potrošače, pre nego privlačiti nove.

Postojeći, odnosno stalni kupci, obavljaju veće kupovine, a frekventnije vrše i usmenu propagandu koja je odlična reklama za preduzeće. Od jednog do drugog, preduzeće postaje poznato i javnost upoznata sa delatnošću, aktivnostima i kvalitetu. Reklamni materijali imaju veliku ulogu u stvaranju lojalnih potrošača. Oni će uvek podsetiti kupce na preduzeća, ali i ponovo privući da kupe nešto, jer mogu dobiti neki funkcionalan poklon, nagradu za poverenje, ili ostvareni određeni obim kupovine. Preporuke porodici, prijateljima i poznanicima se podrazumevaju, što utiče na stvaranje publiciteta, ugleda i imidža u javnosti. Dugoročnim radom, uz lojalne potrošače i aktivnosti marketinga, firme stvaraju brendove – vredne proizvode, koji imaju veliku vrednost, značaj za potrošače i čine da se u potpunosti identifikuju sa njima, i postanu neizostavni deo njihove svakodnevnice. Naravno, sve to utiče na rast prihoda od prodaje kompanija, koji znatno viši od troškova, daju izuzetno visoke profite.

Reklamni materijali mogu znatno doprineti povećanju prihoda preduzeća. Pre svega, radi se o prihodima od prodaje, jer sama činjenica da se dobija neki poklon, makar i simboličan, privlači sve generacije i motiviše na kupovinu. Reklamni materijali kao što su olovke, šolje, majice, kozmetički i pribor za kuhinju, kao i mnoge druge sitnice, vrlo stimulativno deluju na potrošače i podstiču na veće kupovine. Uz to, postaju vidljivi u kućama i kancelarijama i svakodnevno podsećaju korisnike, ali i njihovo okruženje na postojanje firme, njene proizvode i usluge, na osnovu čega se stvara misaona pozicija i percepcija potrošača.

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing