Koliko je štampa na tekstilu doprinela razvoju brenda?

Marketing, kada se prvi put pojavio, odnosio se najpre na kupovinu i prodaju na tržištu. Savremena definicija marketinga pojavila se tek krajem 19. veka. Iako je praksa marketinga poznata vekovima i odnosila se najpre na prodaju i kupovinu proizvoda i usluga, popularnost marketinga tek u savremenom dobu je dostigla vrhunac.

Danas se u marketingu koristi promocija kako bi se potrošači informisali, podsetili i ubedili da je određeni brend upravo za njih. Promotivne aktivnosti imaju za cilj da potrošače upoznaju sa novim proizvodom ili uslugom, da zainteresuju potrošača, naglase vrednost proizvoda, povećaju prodaju i da stvore lojalnog kupca određenog brenda. Ako je promocija dobra, potrošači će radije da se odluče za kupovinu tog promovisanog proizvoda i taj proizvod će se izdvojiti u odnosu na konkurenciju.

Postoji nekoliko tipova promocije. To su:

  • Lična prodaja;
  • Oglašavanje;
  • Prodajna promocija;
  • Direktni marketing;
  • Odnosi s javnošću.

Kanal komunikacije pomoću kojeg se plasiraju određene marketinške odnosno promotivne poruke najčešće se naziva promotivnim kanalom komunikacije. Za savremene promotivne aktivnosti neophodno je da se promocija vrši pomoću različitih komunikacionih kanala i tehnika promocije, a najbolji promotivni efekti dobijaju se kombinovanjem različitih promotivnih tehnika i kanala komunikacije.

Promotivne aktivnosti biće bolje ako su znanja o korišćenju kanala komunikacije kvalitetnija, a poruke treba prilagođavati i kanalu komunikacije i ciljnoj grupi. Nekada su se poslovne ponude i poruke slale poslovnim pismima i ova klasična korespondencija bila je veoma značajna, a danas se mnogo teže dolazi do pažnje korisnika. Klasični mediji su poseban značaj imali pre pojave Interneta, ali ni danas ih ne treba nikako potceniti. U svakom slučaju, izmerite koliku prednost vam donose klasični mediji, pa tek onda uložite u marketing preko određenog medija.

Zanimljivo je pomenuti da i danas u savremenom dobu poseban značaj ima i štampa na tekstilu, jer se tako razvija mnogo bolja slika o brendu.50045_000

Nastanak prvih štamparija

Od davnina su ljudi imali potrebu da ukrase odeću. Iako niko ne bi rekao, ali štampa na tekstilu, prema arheološkim istraživanjima pojavila se još pre 5000 godina. Doduše, ne u današnjem obliku, jer se odeća u to vreme ukrašavala bojama iz prirode. U svakom slučaju, jedno od prvih ukrašavanja jeste upravo bilo ukrašavanje odeće.

Štampa se u Kini, Indiji i Egiptu pojavila još pre mnogo godina pre naše ere, a u Evropi se prve štamparije pojavjuju tek krajem 8. veka. Najpre su se pojavile u Holandiji i Engleskoj, a tadašnje tehnike štampanja danas se više ne koriste i odavno su prevaziđene. Pojedine tehnike se i danas usavršavaju.  

Tek krajem 20. veka pojavila se direktna digitalna štampa koja je nastala sa pojavom prvih računara. Direktno štampanje na tekstilu željenih motiva danas je moguće preko računara i pomoću specijalnog štampača. Na tkanini se postižu neverovatni efekti, a boja je postojana, dok su izuzetna preciznost i odličan otisak prednosti ove štampe.

Danas se na svakom predmetu može štampati logo firme, a ako se logo štampa na tekstilu, onda bi trebalo da znate da se boje ne skidaju, ako se pravilno održavaju majice, duksevi,pantalone, jer su boje trajne, ne pucaju i ulaze u materijal pa se stapaju sa njim.

Trebalo bi imati na umu da je štampa na tekstilu otporna na pranje, svetlost i postojana je na visokoj temperaturi. Kada je dizajn u pitanju, ograničenja nema, a dizajneri imaju slobodu, jer se uzorci mogu odmah isprobati na tekstilu. Takođe, ni kada je tiraž u pitanju, ograničenja ne postoje. Moguće je štampati više različitih motiva, a posebno različite oblike logoa firme. Unikatan i originalan logo brzo i lako može biti odštampan na majici, duksu ili bilo kojem drugom tekstilnom materijalu.

Reklamne majice – hodajuća reklama

Najčešći reklamni materijal u današnjem poslovnom svetu jesu majice sa kratkim rukavima. Kvalitetne reklamne majice koje imaju logo firme odličan su poklon za zaposlene ili klijente, jer će uticati na kvalitet odnosa, kako među zaposlenima, tako i među klijentima. Ova hodajuća reklama najbolji je način da se logo vaše firme primeti, a uz to i da dopre do velikog broja potrošača.

Takmičenje, prezentacija nove linije proizvoda za klijente, team building ili neki drugi korporativni događaj idealna su prilika da ostavite što bolji utisak na potencijalne klijente, partnere i potrošače, a ovaj mali znak pažnje ne samo da je koristan, nego je i vrlo efikasan.

5003411_001

Reklamne košulje i pantalone

Ako želite zaposlene da uniformišete, odličan promo proizvod jesu reklamne košulje. Kvalitetan reklamni tekstil doprineće da košulje budu brendirane reklamnim vezom, a uz odličan dizajn logoa firme, sigurni smo da će vaša reklama biti primećena. Različiti modeli, veliki izbor boja i vrsta materijala nude mogućnost kupovine košulja za različitu upotrebu. Mogu se nositi na sajmovima, tokom promocije ili prezentacije neke nove usluge ili novog proizvoda, a sigurni smo da ćete postići odličan vizuelni efekat.

Brzo, ekonomično i kvalitetno možete uniformisati svoje zaposlene tako što će pored košulja nositi i reklamne pantalone. Elegantan dizajn za žene i muškarce čini ovaj reklamni tekstil veoma popularnim među poslodavcima. Fine i mekane pantalone standardnog kroja za muškarce i posebni slim fit modeli za žene u teget ili crnoj boji odlično će pristajati vašim zaposlenima.

Reklamni duksevi i prsluci

 

Mobilna i veoma moderna reklama jesu reklamni duksevi. Mogu da se nose tokom većeg dela godine i veoma su praktični. Bilo da želite polo dukserice dugih rukava, pamučne ili od nekog drugog materijala, možete ih poručiti po želji. Brend može da bude štampan ili sačinjen od veza. Zbog široke ponude boja i velikog izbora modela, sigurni smo da nećete propustiti ovaj komad garderobe i iskoristiti ga u reklamne svrhe.

Reklamni prsluci imaju funkcionalnu i reklamnu upotrebnu vrednost. Odličan su poklon za zaposlene ili za klijente, jer se mogu nositi i kasnije, a ne samo na nekom događaju ili promociji.

 

52013_000

 

Reklamne kabanice, jakne i prsluci

Kabanice kao reklamni materijal mogu da posluže ne samo u promotivne svrhe, već i kao deo radne uniforme. Posebno se reklamne kabanice mogu koristiti kao deo radne uniforme za radnike u proizvodnji, na terenu, za magacionere ili montažere. Mogu da posluže i kao odličan poslovni poklon, recimo za radne akcije, rafting ili druženja zaposlenih u prirodi.

Otporne na vetar, vodonepropusne reklamne jakne mogu da se koriste i kao deo radne uniforme. Uglavnom su materijali od kojih se prave reklamne jakne i reklamni prsluci prijatni za nošenje, a posebno su pogodne za nošenje tokom hladnih perioda godine.

5702210_001

Reklamni peškiri

Veliku upotrebnu vrednost u reklamne svrhe imaju peškiri. Više boja i različite veličine kada se kreiraju u više setova predstavljaju odličnu reklamu. U hotelima, motelima, na događajima poput maratona, gde bi peškiri imali praktičnu primenu, mogu poslužiti i kao odličan promo materijal. Takođe, možete ih iskoristiti i za team building-e i podeliti ih kolegama kada krenete na fudbal ili tokom druženja u prirodi.

Korporativni dar – mali znak pažnje koji se pamti

Sigurni smo da nećete pogrešiti ukoliko reklamne jakne ili kabanice podelite za vreme sajma ili tokom neke trke ili raftinga. Ako vaš korporativni poklon sadrži promo peškire ne sumnjamo da ćete buduće partnere ili klijente ostaviti bez teksta. Najbolji način da se za vas čuje ili da se logo vaše firme zapamti jesu originalni i autentični korporativni pokloni.

Prilagodite poklon poslovnom partneru, zaposlenima ili kupcima. Ne zaboravite, manje je više i ne preterujte. Mali znak pažnje je dovoljan. Ako je kvalitetan i ako ima upotrebnu vrednost, sigurno će se dugo pamtiti, baš kao i vaš brend.

O ZEPPELIN-U

Mi smo tim koji karakteriše odgovornost prema klijentima, njihovim željama i prema sebi. Trudimo se da ne budemo samo trgovci reklamnim materijalom već i vaši savetnici u oblasti izrade reklamnog materijala i biznis poklona koji će vama pomoći da vaš brend na najbolji mogući način dospe do vaših kako budućih i sadašnjih klijenata i poslovnih parnera tako i do vaših zaposlenih.

Zbog toga smo izabrali najbolje partnere u vidu dobavljača i štamparija sa kojima sarađujemo. Trudimo se da izgradimo odnos medjusobnog poverenja i da naša saradnja bude na obostrano zadovoljstvo. To što nas dosadašnji klijenti hvale pomaže nam da se sa velikim entuzijazmom borimo za buduće klijente. Sigurni smo da ćemo opravdati vaše poverenje.

Čekamo vas,
Zeppelin Pro Beograd

Opširnije...

PRIJAVITE SE!

Prijava na naš newsletter Vam omogućava da uvek prvi dobijete obaveštenja o novim proizvodima u našoj ponudi ili promotivnim kampanjama koje planiramo da uvedemo u budućnosti.