Reklamni materijal u formi kancelarijskog materijala – veoma isplativa reklama

Sigurno se i sami svaki put obradujete kada na poklon dobijete hemijsku olovku, notes, kalendar ili planer od vašeg poslovnog partnera ili jednostavno od neke firme koja vrši promociju brenda, pa na taj način želi da zapamtite njihovo ime.

Kada su poslovni pokloni u pitanju, kancelarijskog materijala nikad dosta. Veoma često se koristi, gotovo svakodnevno, što je odlično u reklamne svrhe. Taj vizuelni efekat koji se stvara korišćenjem proizvoda koji nose naziv brenda obično daje i najbolji rezultat. Što je duže u upotrebi takva vrsta reklamnog materijala, brend koji se na njemu nalazi jasnije će ostati u sećanju, što je ključno kada dodje do momenta kupovine i odabira između dva ili više sličnih proizvoda različitih proizvođača.

Kancelarijski materijal u službi promocije i dobrih poslovnih rezultata

Promotivnim kancelarijskim materijalom spajate lepo i korisno. Vi ćete dobiti odličnu reklamu, a korisnici vašeg reklamnog materijala će imati višestruke koristi kroz njegovu upotrebu. To je odličan način da vaš brend bude prisutan u mnogim firmama. Svaki zaposleni će koristiti nešto od vašeg promotivnog kancelarijskog materijala, svojim prijateljima će najverovatnije preporučiti vašu kompaniju, tako da se benefiti ovakvog vida širenja svesti o brendu prilično brzo osete u vašem poslovanju.

Svaki radni prostor sadrži različite elemente, a opremanje kancelarije određuje profesija, morate to imati u vidu kada želite nekoj kompaniji pripremiti poslovni poklon u vidu kancelarijskog materijala. U skladu sa njihovom profesijom i potrebama možete prilagoditi vaš reklamni materijal kako bi vašim poslovnim partnerima bio od koristi i kako bi ga uvek rado koristili.

Ukoliko sa nekom kompanijom imate dobru poslovnu saradnju, bio bi lep gest sa vaše strane da se raspitate koliko imaju zaposlenih i da svakom zaposlenom pošaljete poslovni rokovnik ili bilo šta što bi im moglo koristiti u svakodnevnom obavljanju posla. Naš savet je da razmišljate u smeru smišljanja poslovnih poklona koji mogu zaposlenima olakšati posao i ubrzati radne procese. Ukoliko u tome uspete, sigurno ćete privući pažnju i prikupiti simpatije svih zaposlenih, a svi znamo da su zaposleni stub svake kompanije. Takvim potezima ćete ne samo učvrstiti poslovnu saradnju već ćete je i poboljšati.

Svaka kompanija teži dobrim poslovnim rezultatima. Kada je poslovanje u pitanju, sredstva i materijali kojima se zaposleni služe su različiti. Različiti računari, odlična rasveta, dobar kancelarijski materijal – hemijske olovke, markeri, kutije za olovke, digitroni, stikeri, blokčići i rokovnici samo su deo onoga što svaka kancelarija treba da ima.

Kada govorimo o kancelarijskom materijalu, smatramo da se on nekako podrazumeva i možda ne shvatamo koliki je njegov značaj. Tek kada se potroši shvatimo da mi bez toga bukvalno ne možemo da funkcionišemo. Tu se stvara prostor da kroz kancelarijski materijal koji doprinosi produktivnosti i boljim poslovnim rezultatima, predstavite svoju firmu i povećate poznatost brenda. Svakom uspešnom preduzeću je neophodan kancelarijski materijal, tako da se ne morate brinuti da li ćete pogrešiti ukoliko odaberete takvu vrstu poslovnog poklona. Jedino o čemu morate brinuti jeste kvalitet takvog reklamnog materijala. Morate ostaviti dobar utisak, pa ukoliko vaš poklon bude nekvalitetan i baš kratkog veka trajanja onda ćete najverovatnije dobiti suprotan efekat iako ste imali najbolji nameru, a to sigurno nikako ne želite.

Kancelarija

Značaj kancelarijskog materijala u savremenom poslovnom dobu

Iako se u savremeno doba veći deo poslovanja završava zahvaljujući tehnologiji, nijedna kancelarija se ne može zamisliti bez  kancelarijskog pribora, jer zahvaljujući njemu zaposleni neometano mogu da obavljaju sve radne zadatke. Tako se ostvaruje maksimalna efikasnost i uspešnost tokom rada.

Činjenica je da se danas previše oslanjamo na tehnologiju, internet i naše pametne uređaje. Ali i dalje su papir i olovka najbolji saveznik u poslu. Kada upišete u svoj rokovnik svoje obaveze, a već imate ustaljenu naviku da prvo što uradite kada dođete na posao jeste provera rasporeda za današnji radni dan, budite sigurni da nijedan sastanak nećete propustiti i nijedan zadatak nećete zaboraviti.

Ipak se ne oslanjaju svi na uređaje kojima se može isprazniti baterija i ostaviti vas bez najbitnijih podataka kada vam je to najpotrebnije. Poslovni ljudi se i dalje uzdaju u svoje rokovnike i ne odvajaju se od njih. Neka taj rokovnik i hemijska olovka nosi ime vaše kompanije. Biće vam veoma drago kada vidite da vaš poslovni partner sa zadovoljstvom koristi baš ono što ste mu vi poklonili.

Kvalitetnim reklamnim materijalom do boljeg imidža kompanije

Da li biste uspostavili poslovnu saradnju sa kompanijom koja deluje neorganizovano i neprofesionalno?

Naravno da se nijedna firma neće odlučiti za partnera koji nije potpuno organizovan, čiji zaposleni deluju neprofesionalno, nepripremljeno i manje stručno. A prvi utisak je često i najvažniji. Zato na vreme razmislite kako da osmislite kreativno rešenje za stvaranje dobrog imidža vaše kompanije.

Kada odlazite na sastanak u neku kompaniju koja može biti vaš potencijalni dugogodišnji partner, obavezno ponesite prikladne poslovne poklone. Time ćete ostaviti utisak ozbiljne kompanije koja misli na svoje partnere, koja je organizovana i uvek spremna. Kalendari, fascikle, hemijske olovke sa imenom i podacima vaše firme su odličan poslovni poklon koji će vam u startu doneti veliki plus pri pregovorima o budućem poslu. Čak i ako tada ne uspete da ostvarite saradnju, ne očajavajte, ostavili ste svoj brend u toj kompaniji koji će ih podsećati na vašu firmu. Nije isključeno da vas posle nekog vremena pozovu i ponude vam saradnju.

Poslovni pokloni su odraz poslovnog bontona

Ako želite da budete uspešni morate savladati veštine poslovnog bontona, nije samo dovoljno da budete stručni u svojoj oblasti. Danas u svakoj grani imamo veliku konkurenciju, tako da firme moraju smišljati razne načine kako bi se izdvojili i ostvarili željenu poslovnu saradnju. Morate sagledati malo širu sliku tržišta, istražiti potencijalnog partnera, njegov tim i osmisliti način kako da ostavite najbolji mogući utisak.

Ukoliko klijent prvi put dolazi na razgovor, potrudite se da vaše radno mesto izgleda uvek sređeno i organizovano, jer to klijenti uvek primete. Morate im staviti do znanja da kod vas sve teče fluidno i da se sve obaveze izvršavaju na vreme. Sprovedite ga kroz kompaniju ukoliko to želi. Bitno je da vidi vaše sektore, da se lično uveri u organizovanost vašeg rada.

Nikako ga nemojte pustiti bar bez nekog poslovnog poklona. Posle uspešno obavljenog razgovora, poslovni poklon će biti kao šlag na torti kojim ćete definitivno poentirati.

zeppelin-cerruti-1881

Šta još treba da znate ukoliko ste novi na tržištu?

U današnjem poslovnom svetu nije nimalo lako raditi. Izazova je mnogo, ali nisu nerešivi. Kada čovek razvija svoju ideju, oseća se lepše i zadovoljnije, a to je najvažnije.

E sada, ako ste rešili da razvijate lični biznis, trebalo bi da obratite pažnju na nekoliko važnih stvari.

Kada ste konačno krenuli u svoj privatni biznis, onda je na vama mnogo posla. Ali polako, znajte da ste doneli dobru odluku i da se svaki rad i trud isplati.

Najpre morate da ulažete mnogo u sticanje i širenje poslovnih znanja, a onda i u svoju firmu. Preduzetnička nezavisnost zahteva mnogo posla, još više odricanja, ali i dobru organizovanost i stručan i profesionalan tim ljudi.

Kada ste na početku možda ne razmišljate previše o poslovnim poklonima i reklamnom materijalu. To je velika greška. Upravo na početku treba osmisliti kako ćete dolaziti do klijenata pored jake konkurencije. Činjenica je da prvenstveno morate kvalitetno raditi svoj posao, ali ukoliko ne dobijate klijente onda sve gubi smisao. Tu nastupa reklamni materijal i promotivni poslovni pokloni. U startu se morate potruditi da što više ljudi sazna za vas. Kako budete rasli, još više ćete moći da se posvetite promociji vaše kompanije, poslovni pokloni će vam biti sve bolji i bolji, a samim tim ćete dobijati mnogo više klijenata, reklamni materijal će vam biti masovniji i kvalitetniji. Sve to će davati mnogo više rezultata nego na početku, tako da budite strpljivi i ulažite pametno u pravi reklamni materijal i poslovne poklone.

Upornost se isplati!

Najbolji biznis planovi mogu da propadnu ako čelni ljudi u preduzeću nisu istrajni i ukoliko ne veruju u uspeh. Veštine, znanje i upornost sigurno dovode do rezultata, a do uspešnih poslovnih poduhvata dovodi rad, strpljenje i istrajnost. Imate li dovoljno energije za tešku i istrajnu borbu do rezultata?

Kao što smo naglasili, nijedan početak nije lak, ali i svaka fudbalska utakmica ima dva poluvremena i stvari se brzo i lako preokrenu. Budite spremni za preokret, za mnogo rada, učenja, a nekada i za odstupanje od zacrtanih ideja ako želite da stignete do trajnog uspeha i dugoročnih rezultata.

Ako verujete, možete! Pobrinite se da budete najbolji u svom poslu, a nama prepustite ono u čemu smo mi najbolji. Zeppelin pro tim će vam ponuditi najbolji reklamni materijal na tržištu i poslovne poklone kojima ćete podići vaše poslovanje na viši nivo.

Želimo vam puno poslovnih uspeha, srećan rad!

O ZEPPELIN-U

Mi smo tim koji karakteriše odgovornost prema klijentima, njihovim željama i prema sebi. Trudimo se da ne budemo samo trgovci reklamnim materijalom već i vaši savetnici u oblasti izrade reklamnog materijala i biznis poklona koji će vama pomoći da vaš brend na najbolji mogući način dospe do vaših kako budućih i sadašnjih klijenata i poslovnih parnera tako i do vaših zaposlenih.

Zbog toga smo izabrali najbolje partnere u vidu dobavljača i štamparija sa kojima sarađujemo. Trudimo se da izgradimo odnos medjusobnog poverenja i da naša saradnja bude na obostrano zadovoljstvo. To što nas dosadašnji klijenti hvale pomaže nam da se sa velikim entuzijazmom borimo za buduće klijente. Sigurni smo da ćemo opravdati vaše poverenje.

Čekamo vas,
Zeppelin Pro Beograd

Opširnije...

PRIJAVITE SE!

Prijava na naš newsletter Vam omogućava da uvek prvi dobijete obaveštenja o novim proizvodima u našoj ponudi ili promotivnim kampanjama koje planiramo da uvedemo u budućnosti.