POST

Broj artikla: 34.275
Dimenzije: 100 x 68 x 17 mm
Preporučena štampa:
Digitalna štampa
Digitalna štampa predstavlja najmoderniji način brendiranja artikala. Zbog činjenice da se ova štampa ostvaruje direktnom vezom kompjutera i štampača, popularna “digitala” je jedan od najbržih vidova brendiranja. Saznajte više
Laserska gravura
Laserska gravura je savremena tehnika koja podrazumeva korišćenje laserkog snopa za preciznu gravuru na predmetima od drveta, klirita, plastike i različitih vrsta metala. Ova tehnika nikoga ne ostavlja ravnodušnim, pošto proizvodi utisak ekskluzivnosti i elegancije. Saznajte više
Suvi žig
Suvi žig je metoda brendiranja artikala kod koje se ne koristi boja. Ovom tehnikom se, kombinovanjem pritiska, visoke temperature, klišea i odgovarajuće podloge, formira udubljeni otisak. Saznajte više
Tampon štampa
Tampon štampa je tehnika kod koje se uz pomoć jedinstvenog silikonskog jastučeta, specijalne boje i unapred pripremljenog klišea, odabrana slika nanosi na razne površine i oblike. Saznajte više

VIZITAR SA DRŽAČEM ZA NOVAC

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će ostaviti komentar “POST”

O ZEPPELIN-U

Mi smo tim koji karakteriše odgovornost prema klijentima, njihovim željama i prema sebi. Trudimo se da ne budemo samo trgovci reklamnim materijalom već i vaši savetnici u oblasti izrade reklamnog materijala i biznis poklona koji će vama pomoći da vaš brend na najbolji mogući način dospe do vaših kako budućih i sadašnjih klijenata i poslovnih parnera tako i do vaših zaposlenih.

Zbog toga smo izabrali najbolje partnere u vidu dobavljača i štamparija sa kojima sarađujemo. Trudimo se da izgradimo odnos medjusobnog poverenja i da naša saradnja bude na obostrano zadovoljstvo. To što nas dosadašnji klijenti hvale pomaže nam da se sa velikim entuzijazmom borimo za buduće klijente. Sigurni smo da ćemo opravdati vaše poverenje.

Čekamo vas,
Zeppelin Pro Beograd

Opširnije...

PRIJAVITE SE!

Prijava na naš newsletter Vam omogućava da uvek prvi dobijete obaveštenja o novim proizvodima u našoj ponudi ili promotivnim kampanjama koje planiramo da uvedemo u budućnosti.