Vision polo

Broj artikla: 50.053.41
Preporučena štampa:
Preslikač
Preslikač za tekstil se koristi za brendiranje kačketa, majica, torbi, jakni i sl. i može se koristiti bez obzira koja boja tkanine je u pitanju. Saznajte više
Sito štampa
Sito štampa je tehnika kojom se dobija visoko kvalitetan otisak, veoma intenzivnih boja i izuzetne otpornosti na spoljašnje uticaje. Štampa se vrši tako što se boja propušta kroz mrežastu matricu (sito) ostavljajući čiste i oštre otiske. Saznajte više
Sublimacija
Sublimacija podrazumeva nanošenje specijalne boje na specijalnu površinu uz pomoć toplotne prese. Ovaj proces , slično pečenju, omogućuje prodiranje boje strukturu materijala. Saznajte više

Sigurnosna polo majica od 140g/m² poliestera, šivena je sa strane, fluorescentna, ima dve reflektivne trake napred, dve pozadi i jednu traku na rukavima, šlicevi sa strane, duži zadnji deo majice, dupli štep na dnu, tri dugmeta u boji majice, rezervno dugme, ojačana trakom duž vrata i dodatnim štepom duž ramena. Standard: EN 20471. Veličine: S, M, L, XL, XXL, 3XL

-Pakovanje 50/1 komad

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će ostaviti komentar “Vision polo”

O ZEPPELIN-U

Mi smo tim koji karakteriše odgovornost prema klijentima, njihovim željama i prema sebi. Trudimo se da ne budemo samo trgovci reklamnim materijalom već i vaši savetnici u oblasti izrade reklamnog materijala i biznis poklona koji će vama pomoći da vaš brend na najbolji mogući način dospe do vaših kako budućih i sadašnjih klijenata i poslovnih parnera tako i do vaših zaposlenih.

Zbog toga smo izabrali najbolje partnere u vidu dobavljača i štamparija sa kojima sarađujemo. Trudimo se da izgradimo odnos medjusobnog poverenja i da naša saradnja bude na obostrano zadovoljstvo. To što nas dosadašnji klijenti hvale pomaže nam da se sa velikim entuzijazmom borimo za buduće klijente. Sigurni smo da ćemo opravdati vaše poverenje.

Čekamo vas,
Zeppelin Pro Beograd

Opširnije...

PRIJAVITE SE!

Prijava na naš newsletter Vam omogućava da uvek prvi dobijete obaveštenja o novim proizvodima u našoj ponudi ili promotivnim kampanjama koje planiramo da uvedemo u budućnosti.