Moderni reklamni materijal savremenog doba

U početku se marketing isključivo odnosio na prodaju i kupovinu na samom tržištu. Tek krajem 19. veka pojavljuje se savremena definicija samog marketinga, dok se o marketingu znalo vekovima. Prodaja i  kupovina proizvoda i usluga je ljudima odvajkada poznata, ali tek u savremenom dobu marketing dobija svoje mesto, posebno u poslovnim krugovima.

Ipak, neosporno je da je reklamni materijal posebno važan za poslovanje svake kompanije. Zahvaljujući modernoj reklami ostavlja se utisak ozbiljnosti, kompanija polako zauzima značajno mesto, jer se jača svest o brendu, a ako želite da učvrstite saradnju sa klijentima, onda su moderni reklamni materijali način pomoću kojeg to možete postići.

Danas se kroz marketing promoviše proizvod ili usluga kako bi se informisali, podsetili ili uverili potrošači u kvalitet određenog brenda. Kada je promocija dobra, potrošači se neće dugo dvoumiti, već će brzo i lako izabrati određeni brend u odnosu na konkurentski proizvod.

Tipovi promocije

Savremeno doba donelo je brojne mogućnosti promovisanja, pa tako postoji nekoliko osnovnih tipova promocije. Reč je o:

  • Ličnoj prodaji;
  • Oglašavanju:
  • Direktnom marketingu;
  • Prodajnoj promociji;
  • Odnosima s javnošću.

Promotivni kanal komunikacije pomaže da određene marketinške poruke ili aktivnosti stignu do kupaca. U savremenom dobu neophodno je da se obavljaju savremene promocije, a da komunikacioni kanali i tehnike promocije budu različiti. Tako se ostvaruju najbolji efekti promocije, a ako se kombinuju različite tehnike i komunikacioni kanali odjek marketinške kampanje biće veći.

Naravno, ne sme se zaboraviti ni ključni resurs 21. veka, a to je znanje. Ako se poruke prilagođavaju načinima promocije i potrošačima, onda će mnogo brže stići do ciljne grupe, a svest o brendu će biti jača i brže će se širiti.

Nekada su poslovna pisma bili osnovni alat komunikacije, a klasična korespondencija bila je ključna. Ipak, danas je sve mnogo drugačije i do korisnika se sada dolazi teže, jer je konkurencija na tržištu ogromna, a kanali komunikacije su složeniji.

Iako je moderna tehnologija puno napredovala u godinama iza nas, jedno je sigurno. Još uvek se cene klasični korporativni pokloni, pogotovu ako je reč o kvalitetnim poklonima koji usput mogu da posluže i kao reklamni materijal. To na umu imaju sve velike kompanije, pa osim standardnih reklamnih materijala, kao što su reklamne majice, duksevi, pripremaju i reklamni materijal koji je u skladu sa digitalnim vremenom u kojem živimo. Pored toga, cene reklamnog matrijala su dosta povoljne za kompanije koje poručuju za svoje poslovne partnere i klijente, tako da za proslave i godišnjice možete očekivati neki od ovih poslovnih poklona.

Da li ste imali priliku da dobijete USB memoriju kada ste prisustvovali promociji određenog brenda? Kao deo korporativnog poklona mogu da se nađu i eksterne baterije (power bank), Bluetooth zvučnici, ali i bežični punjači za mobilne telefone, kao i punjači za mobilne telefone u autu. Takođe, kao moderni reklamni materijal mogu da se nađu i pametni satovi i narukvice, selfie štap, VR naočare, ali i dodatna sočiva za kameru na telefonu.

USB memorija, power bank, Bluetooth zvučnici…

USB memorija može da se iskoristi kao reklamni materijal. Osim u standardnom obliku, USB može da se napravi i u željenom obliku, a sve zavisi kako kompanija kaže. Drveni, metalni ili plastični USB-ovi su danas veoma popularni, a u upotrebi je i USB kartica koja može da se štampa u punom koloru.

Svaka kompanija treba da ima unikatan reklamni materijal. Iz kog razloga? Kada kupci prisustvuju promociji nove linije proizvoda ili usluga trebalo bi da se i lično uvere u kvalitet usluga koje kompanija nudi. U tom slučaju je najbolje rešenje moderni reklamni materijal koji će poslužiti kako bi se potrošači i budući poslovni partneri uverili u pouzdanost vaših proizvoda. U tom slučaju bi trebalo pripremiti reklamne proizvode kao što su power bank ili Bluetooth zvučnici kako biste spojili lepo i korisno. Sigurni smo da klijenti neće tako lako propustiti priliku da sarađuju sa vama.

Bežični punjači za mobilne telefone, držači za mobilne u autu, punjači za mobilne u autu…

Ukoliko su vam ciljna grupa klijenti koji stalno putuju i želite da ojačate poslovnu saradnju sa partnerima koji su konstantno na sastancima, onda je prilika da im poklonite nešto korisno. Savremeno doba učinilo je da su zaposleni stalno dostupni. Poslovna komunikacija se obavlja 24 sata, 7 dana nedeljno, 365 dana godišnje, a da li to svaki mobilni telefon može da izdrži?

Imamo rešenje i za to. Poslovni poklon za muškarca, ali i za ženu može biti, na primer, bežični punjač za mobilni telefon, držač za mobilne u autu ili punjač za mobilne koji će koristiti u autu i sigurno će takav dar ceniti, jer savremeno poslovanje se obavlja svuda, sada i odmah i na svim krajevima sveta u svakom trenutku.

Pametni satovi i narukvice, selfie štap, VR naočare…

Promotivni proizvodi trebalo bi da budu ne samo lepi, nego i funkcionalni. Najbolje bi bilo da privuku pažnju klienata ili budućih potrošača, a ako odlučite da svom poslovnom partneru podarite reklamni sat, nećete pogrešiti.

Osim informacije o tačnom vremenu, temepraturi, vlažnosti vazduha moderni pametni satovi predstavlju odličan promo materijal, jer se jača svest o brendu i tako učvršćuje veza sa partnerima i budućim klijentima. Takođe, ako birate reklamni materijal kao što su pametni satovi i narukvice ili selfie štap i VR naočare potrošače nećete ostaviti ravnodušnim, jer ovaj moderni reklamni materijal se i te kako pamti. Pritom, ne zaboravimo odnos kvaliteta i cene, jer kada se spoji lepo i korisno, dobar rezultat i uspeh su zagarantovani.

Obavezan aksesoar uz svaki mobilni telefon jeste postao i selfie štap. A kako vam se čini ideja da selfie štap postane deo reklamnog materijala?

Poslovni partneri će se sigurno obradovati, jer će uvek moći da naprave grupnu fotografiju sa nekog korporativnog događaja, a pritom će vaš brend upamtiti i neobičan korporativni poklon uvek će imati uz sebe.

Takođe, u poslednjih godinu dana VR naočare predstavljaju jedan od najatraktivijih gedžeta, pa ne čudi što je sve veći broj filmova, aplikacija i igara koje se kreiraju kao podrška ovim naočarima. Razmislite o tome kada budete pripremali reklamni materijal. Iznenadite svoje partnere, oduševite kupce i ne brinite. Sigurno će svi biti oduševljeni i dugo će se vaš brend pamtiti.

Ako želite da se dugo o vama priča, onda birajte autentični reklmani materijal koji će klijentima uvek biti pri ruci. Mali znak pažnje može mnogo više da doprinese jačanju ugleda vaše firme i bržom rastu određenog brenda, zato birajte kvalitetan poklon koji pritom ima i upotrebnu vrednost i nećete pogrešiti.

O ZEPPELIN-U

Mi smo tim koji karakteriše odgovornost prema klijentima, njihovim željama i prema sebi. Trudimo se da ne budemo samo trgovci reklamnim materijalom već i vaši savetnici u oblasti izrade reklamnog materijala i biznis poklona koji će vama pomoći da vaš brend na najbolji mogući način dospe do vaših kako budućih i sadašnjih klijenata i poslovnih parnera tako i do vaših zaposlenih.

Zbog toga smo izabrali najbolje partnere u vidu dobavljača i štamparija sa kojima sarađujemo. Trudimo se da izgradimo odnos medjusobnog poverenja i da naša saradnja bude na obostrano zadovoljstvo. To što nas dosadašnji klijenti hvale pomaže nam da se sa velikim entuzijazmom borimo za buduće klijente. Sigurni smo da ćemo opravdati vaše poverenje.

Čekamo vas,
Zeppelin Pro Beograd

Opširnije...

PRIJAVITE SE!

Prijava na naš newsletter Vam omogućava da uvek prvi dobijete obaveštenja o novim proizvodima u našoj ponudi ili promotivnim kampanjama koje planiramo da uvedemo u budućnosti.