DOBRO DOŠLI NA SAJT FIRME ZEPPELIN PRO! UŽIVAJTE U POTRAZI ZA VAŠIM SAVRŠENIM POSLOVNIM POKLONOM!

Vrste štampe
Novosti

Vrste štampe

Poštovani posetioci sajta, prijatelji, potencijalni i trenutni klijenti, Evo prvog teksta na našem blogu. U budućnosti ću se truditi da u ovom odeljku objavljujemo što više korisnih informacija za vas. U ovom premijernom izdanju ćemo obraditi temu koja je najveća nepoznanica ljudima koji se ne bave ovim poslom. Pisaćemo o različitim načinima brendiranja artikala, tj. vrstama štampe.

(read more)
7 razloga zašto investirati u reklamni materijal
Novosti

7 razloga zašto investirati u reklamni materijal

Tehnologija je učinila da preduzeća lakše i jeftinije neko ikada dođu do svog ciljnog tržišta uz pomoć oglašavanja. Veb sajtovi, društvene mreže i imejl kampanje nude neposrednost i interaktivnost, ali tradicionalni tip reklamiranja zadržava mnoge prednosti koje ga čine osloncem oglašavanja decenijama. Za preduzeća koja traže kredibilitet i bliže veze sa lokalnim tržištima koje opslužuju, prednost reklamnog materijala može prevagnuti čak i najsofosticiranije digitalne medijume.

(read more)
Kako reklamni materijal od vašeg logotipa pravi brend?
Novosti

Kako reklamni materijal od vašeg logotipa pravi brend?

Reklamni materijal je bez premca u svojoj sposobnosti da privuče nove klijente, poveća svest brenda i na kraju da doprinese rastu poslovanja. Svi smo čuli frazu –morate da potrošite novac da biste zaradili novac. Ali na šta bi tačno trebalo potrošiti novac? Reklamni materijal je dokazano i isplativo sredstvo koje reklamira Vašu kompaniju velikom broju potencijalnih klijenata sa minimalno posla.

(read more)
Poslovni pokloni poslovnim partnerima
Novosti

Poslovni pokloni poslovnim partnerima

Novogodišnji praznici su pred nama i već je pravo vreme za poslovne poklone. To predstavlja ozbiljan posao. Kao deo dobro utvrđenog programa, poslovni pokloni mogu dosta pomoći da se uspostave ili poboljšaju kritični odnosi sa klijentima i sve više postaju isplativa sredstva za prepoznavanje aktivnosti koje donose novac i stabilniju saradnju. Važno je da se napravi i ostavi dobar utisak. Da bi se to postiglo, naučite da pobedite izazove kada su poslovni pokloni u pitanju.

(read more)
Kako boje predstavljaju Vašu kompaniju
Novosti

Kako boje predstavljaju Vašu kompaniju

U digitalnom svetu može se lako potceniti koji efekat može imati dobra i kvalitetna vizit karta na Vaš biznis. Ove male kartice mogu biti podeljene svim vrstama ljudi, a najbolje uspevaju da imaju ogromnu količinu informacija na veoma malom prostoru. Sa pravom mešavinom boja, dizajna i tekstura možete ostaviti važan prvi utisak koji je jako bitan za uspešno poslovanje.

(read more)
Mala investicija za veliku reklamu
Novosti

Mala investicija za veliku reklamu

Očigledno je da kupci vole besplatne promotivne proizvode. Kada god neko spomene brendiranu robu, prva stvar koja na padne na pamet su izgravirane hemijske olovke ili privesci za ključeve, koji se koriste i nakon mnogo godina. Jako često, promotivni materijali su praktične stvari koje se koriste na svakodnevnoj bazi. Ovo podrazumeva proizvode poput šolja za kafu, olovaka, penkala, USB stikova, privezaka itd. Ali, koliko su zapravo tako mali proizvodi efektivni u svetu marketinga? Da li korišćenje hemijske olovke koja na sebi ima logo neke firme zapravo tera ljude da kupuju stvari te kompanije?

(read more)
10 najkreativnijih reklamnih materijala svih vremena
Novosti

10 najkreativnijih reklamnih materijala svih vremena

Deljenje promotivnih proizvoda je prilično lako. Kontaktirate Vaše distributere, naručite svoje olovke ili neki drugi proizvod i dajete ih ljudima na sajmovima, konferencijama, sastancima ili čak na ulici. Neke kompanije, međutim, idu korak dalje i trude se da nadmaše svoju konkurenciju originalnim idejama. Oni su razvili jedinstvene kampanje, a nakon što vidite neke od ovih kreativnih proizvoda, prvo što ćete pomislite je kako se Vi toga niste setili.

(read more)
Šta je adaptacija brenda?
Novosti

Šta je adaptacija brenda?

Adaptacija brenda može biti zahtevana svaki put kada posao želi da targetira novo tržište kupaca, ali termin se često koristi da opiše širenje usluga u strane zemlje sa različitim kulturama.

(read more)
Zašto svi vole besplatne poklone?
Novosti

Zašto svi vole besplatne poklone?

Postojalo je vreme kada je reklamno tržište bilo preplavljeno direktnim mejlovima, flajerima i komercijalnim reklamiranjem. Klasične taktike promocije mogu biti efektivne ponekad, ali problem je bio u tome što smo morali na tržiše sa ljudima koji su pokušavali da blokiraju Vaš brend.

(read more)
2018. – Zlatna godina za reklamni materijal
Novosti

2018. – Zlatna godina za reklamni materijal

Pozdrav posetioče, Posle dužeg vremena, pišem ti kako bih sa tobom podelio radost i euforiju koju osećam pred nastavak ove godine. Naime, posao izrade reklamnog materijala i uloga pomagača drugim ljudima da što bolje i lepše poklanjaju trećim ljudima je uvek lep i uzbudljiv, ali ako se uvek ponavljaju isti artikli, može doći do zasićenja.

(read more)
Zeppelin voli ponedeljak
Novosti

Zeppelin voli ponedeljak

Ponedeljak. Dan koji, kao nijedan drugi u nedelji, izaziva velike podele među ljudima. Dan koji neki baš ne vole, a neki vide kao prvi dan nove nedelje, nedelje koja će biti bar malo bolja od prethodne, ali i malo lošija od svake naredne.

(read more)
Zeppelin voli ponedeljak #2
Novosti

Zeppelin voli ponedeljak #2

Dobro jutro, vredni i radni narode. Došao je još jedan ponedeljak, početak još jedne radne nedelje, a ja baš želim da iskoristim priliku i napomenem da Zeppelin ni tokom ovog vikenda nije sedeo skršetnih ruku. Mi smo se, kao i tokom čitavog leta, vredno spremali za period pred nama, često nepopularno zvanim „sezona“.

(read more)
Zeppelin voli ponedeljak #3
Novosti

Zeppelin voli ponedeljak #3

Dragi naši, budući da je Zeppelin posada ovog vikenda oženila jednog člana, ali i krstila dva najmladja člana iz omladinsko-bebećeg pogona, tema nakon još jednog veoma „radnog“ vikenda se sama nameće – timski rad.

(read more)
Zeppelin voli ponedeljak #4
Novosti

Zeppelin voli ponedeljak #4

Ime firme i ime brenda nisu od ključne važnosti za uspeh. Uvek je bilo važnije ko taj brend i to ime nosi, nego kako se zapravo zove cela organizacija. Iako zanimljivo, smešno i upečatljivo ime mogu dosta da pomognu u prvom susretu potencijalne klijentele sa firmom, pa tako imamo uspešne firme, kompanije, bendove i brendove svakakvih imena.

(read more)
Zeppelin voli ponedeljak #5
Novosti

Zeppelin voli ponedeljak #5

Postoji izreka Abrahama Linkolna koja kaže: Ako mi daju 6 sati da isečem drvo, prvih 4 ću provesti oštreći sekiru. Ova izreka nas uči koliko je priprema bitna u životu. Bilo da govorimo o poslu, putovanju ili nekoj drugoj aktivnosti, jako je bitno dobro se pripremiti i opremiti.

(read more)
Zeppelin voli ponedeljak #6
Novosti

Zeppelin voli ponedeljak #6

Sezona je stigla! Sezona je tu! U našem svetu, svetu reklamnog materijala, sezonom se smatra period od 01.09. pa do kraja godine. Svaka sezona ima svoj vrhunac, period od 2-3 nedelje, kada je gužva najveća, a taj trenutak je nemoguće predvideti, zato što zavisi od previše stvari na koje nemamo uticaj

(read more)
Reklamni materijal na sajmovima
Novosti

Reklamni materijal na sajmovima

Kompanije sve više ulažu u aktivnosti koje su povezane sa unapređenjem poslovanja i prodaje. Da bi se kupci stimulisali neophodno je da im se pruža kontinuirana podrška kako bi se ostvarila veća prodaja. Danas je jedno od glavnih sredstava prodajne promocije na tržištu nastup na sajmovima.

(read more)
Zašto su rokovnici savršen poklon za klijente, ali i vaše zaposlene?
Novosti

Zašto su rokovnici savršen poklon za klijente, ali i vaše zaposlene?

Često se zapitamo koji su najbolji i najkorisniji pokloni i za muškarce i za žene kada se približe praznici ili rođendani. Ukoliko poklanjate osobi koja je maksimalno posvećena svom poslu i jako dobro organizovana, onda nećete pogrešiti, ako izaberete rokovnik. Danas postoji veliki izbor rokovnika, različitog kvaliteta, sadržaja i boja, tako da ćete sigurno pronaći rokovnik koji najbolje pristaje osobi kojoj kupujete. Rokovnici su takođe veoma popularni i kao promotivni materijal. Svako ko vodi računa o svojoj firmi, obezbediće vredan reklamni materijal koji će se dopasti klijentima, ali i zaposlenima.

(read more)
5 besplatnih alata za dizajn reklamnog materijala
Novosti

5 besplatnih alata za dizajn reklamnog materijala

Želite odličan i upečatjiv reklamni materijal? Ako nemate dizajnera i nemate dovoljno novca da ga angažujete, onda uzmite posao u svoje ruke. Sami napravite vizuale, izaberite kako želite da vaš reklamni materijal izgleda i smanjite troškove u budžetu. Uz dobru pripremu potrebno vam je samo ko će da uradi vrhunsku štampu, a ni to nije danas problem.

(read more)
Koliko je štampa na tekstilu doprinela razvoju brenda?
Novosti

Koliko je štampa na tekstilu doprinela razvoju brenda?

Marketing, kada se prvi put pojavio, odnosio se najpre na kupovinu i prodaju na tržištu. Savremena definicija marketinga pojavila se tek krajem 19. veka. Iako je praksa marketinga poznata vekovima i odnosila se najpre na prodaju i kupovinu proizvoda i usluga, popularnost marketinga tek u savremenom dobu je dostigla vrhunac.

(read more)
Reklamni materijal u formi kancelarijskog materijala – veoma isplativa reklama
Novosti

Reklamni materijal u formi kancelarijskog materijala – veoma isplativa reklama

Sigurno se i sami svaki put obradujete kada na poklon dobijete hemijsku olovku, notes, kalendar ili planer od vašeg poslovnog partnera ili jednostavno od neke firme koja vrši promociju brenda, pa na taj način želi da zapamtite njihovo ime. Kada su poslovni pokloni u pitanju, kancelarijskog materijala nikad dosta. Veoma često se koristi, gotovo svakodnevno, što je odlično u reklamne svrhe.

(read more)
Moderni reklamni materijal savremenog doba
Novosti

Moderni reklamni materijal savremenog doba

U početku se marketing isključivo odnosio na prodaju i kupovinu na samom tržištu. Tek krajem 19. veka pojavljuje se savremena definicija samog marketinga, dok se o marketingu znalo vekovima. Prodaja i kupovina proizvoda i usluga je ljudima odvajkada poznata, ali tek u savremenom dobu marketing dobija svoje mesto, posebno u poslovnim krugovima.

(read more)
Kako da logo vaše firme proputuje ceo svet?
Novosti

Kako da logo vaše firme proputuje ceo svet?

Prodor interneta doprineo je lakšem poslovanju. Sada se klijenti lakše pronalaze, a talenat mnogo brže monetizuje. Kada se neko istakne idejom i kvalitetom, onda lako osvaja i stručnu javnost i poverenje budućih partnera i potrošača. U vremenu nemilosrdne konkurencije da bi se kompanija istakla mora da ima jedinstveno ime, jer je danas veliki broj kompanija na tržištu. Neko bi mogao da kaže da je mnogo kompanija sa sličnim imenom i delatnostima pa se veoma teško razlikuju. To sigurno ne želite.

(read more)
Kako reklamni materijal može doprineti povećanju prihoda vaše firme
Novosti

Kako reklamni materijal može doprineti povećanju prihoda vaše firme

Svaka firma osniva se sa važnim ciljem, a to je sticanje što većeg obima prodaje, samim tim i što većih prihoda. Kada jedna firma suoči sve prihode sa rashodima tokom jednog perioda, nameće se novi cilj, a to je ostvariti što veću pozitivnu razliku između prihoda i rashoda, što je profit preduzeća. Put od povećanja prihoda do ostvarivanja profita je vrlo dugoročan, iscrpan i detaljan, s tim što uporne firme sa kvalitetnim tržišnim nastupom nedvosmisleno osvajaju srca potrošača na različite promotivne načine.

(read more)
Tajne velikih brendova – Kako napraviti dobar imidž firme
Novosti

Tajne velikih brendova – Kako napraviti dobar imidž firme

Mnogi veliki brendovi imaju iza sebe više godina, ili još češće više decenija napornog, mukotrpnog i upornog rada i truda na izgradnji imidža, marke i uspešnog poslovanja. Svaki poslovni subjekat pronalazi načine da se razlikuje od drugog i da za sebe osvoji što veći deo tržišta. Osvajanjem tržišta, ostvaruju se bolji i značajniji poslovni rezultati.

(read more)
Odbitak PDV-a na reklamni materijal
Novosti

Odbitak PDV-a na reklamni materijal

Reklamni materijal obuhvata različite predmete sa konkretnom namenom, koji se kreiraju sa ciljem privlačenja velikog broja potencijalnih i stvarnih kupaca, dobavljača i drugih interesnih grupa od značaja za kompanije. Mnogo je prednosti koje promo materijali daju samim firmama, kao i korisnicima.

(read more)
Majice sa natpisima kao vodeći reklamni materijal
Novosti

Majice sa natpisima kao vodeći reklamni materijal

Marketing u funkciji ostvarenja odličnih promotivnih ciljeva ima veliku ulogu u svakoj kompaniji, bez obzira na njenu delatnost, veličinu i pokrivenost. Promocija je značajan deo marketing miksa koji treba da daje mnogostruko veće poslovne rezultate ukoliko se posveti pažnja i izvrše pravilna ulaganja novca. Jedan od vodećih promotivnih materijala kompanija jesu majice sa natpisima. One su tradicionalan, a ujedno i vrlo moderan način da se firma istakne, prepozna i ujedno daruje kvalitetan komad osobama i organizacijama od značaja.

(read more)
Novogodišnji poslovni pokloni – Kako izabrati poklon za Novu godinu za zaposlene i poslovne partnere?
Novosti

Novogodišnji poslovni pokloni – Kako izabrati poklon za Novu godinu za zaposlene i poslovne partnere?

O jednoj firmi mnogo govori i to kakav stav poslodavac ili šef, odnosno vlasnik kompanije ima prema svojim zaposlenima, kao i prema saradnicima i poslovnim partnerima sa kojima kompanija redovno sarađuje. Za uspešno poslovanje i napredovanje jedne kompanije, važna je mreža zadovoljnih ljudi – od rukovodilaca, preko zaposlenih, do saradnika, poslovnih partnera i klijenata.

(read more)
Reklamni materijal u sezoni 2023/2024
Novosti

Reklamni materijal u sezoni 2023/2024

U današnjem digitalnom dobu gde su oglašavanje i promocija postali sastavni deo svakodnevnog života, reklamni materijal i važnost kupovine i dalje ostaju ključni faktori uspeha za mnoge kompanije. Bez obzira na sve tehnološke inovacije, izgleda da fizički materijali i dalje imaju moć da osvoje srca i umove potrošača.

(read more)
Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing