Poslovni poklon – mali znak pažnje za veliki poslovni uspeh

Stabilno i dugotrajno poslovanje želja je i cilj svake firme koja se osniva. Ipak, to nameće potrebu aktivnog i neiscpnog rada, ulaganja novčanih sredstava i kontinuirane saradnje sa svim poslovnim saradnicima. Negovanje jakih veza u biznisu vrlo je značajno za uspešno funkcionisanje firmi i sjajne finansijske i druge rezultate.

Iako se čini da je ključni izvor profita preduzeća obim prodaje, to sa jedne strane jeste tačno, s tim što možemo reći da tu deluje niz različitih faktora. Ključ svakog uspeha jesu dobri i stabilni poslovni odnosi. Uz razvijeno poverenje, lojalnost i komunikaciju, svaka saradnja se uspešnije i jednostavnije ostvaruje. Mnogo je zainteresovanih strana sa kojima jedna firma treba aktivno da sarađuje, uz pažnju i poverenje. 

Poslovni pokloni – značajni za poslovne saradnike

Poslovni saradnici kao što su dobavljači, banke, organizacije i druge, vrlo su bitne za opstanak i razvoj preduzeća. Zato, negovanje i unapređivanje odnosa se podrazumeva, za sveukupno uspešan nastup na tržištu. Poslovni poklon predstavlja način jačanja veza između saradnika, kao i stabilnije funkcionisanje samog preduzeća. Nisu način da se neko „pridobije“ na saradnju, angažovanje ili neki ustupak, već isključivo način jedne firme da pokaže pažnju, poverenje i značaj koji partneri imaju za nju. Svako voli znak pažnje, kao način da se unaprede ili učvrste odnosi, u ovom slučaju u svetu biznisa. 

MTS flash memorija

Poslovni poklon može biti univerzalan, odnosno pogodan i za žene i za muškarce, kao i za bilo koje starosno doba. Mogu biti i personalizovani – namenjeni baš određenoj osobi, na primer rukovodiocu ili menadžeru preduzeća. Takođe, mogu biti i brendirani, odnosno sa određenom štampom – logotipa, znaka, žiga, podataka o preduzeću, motivacionom ili ključnom reklamnom porukom i slično. Najčešće, odgovarajući poslovni poklon je notes ili šolja sa štampom, komplet hemijskih olovaka, set reklamnog materijala kao što je USB, kačket, majica i slično. Za brendiranje je karakteristično da se na svakom poklonu nalazi štampa koja simbolično predstavlja firmu koja priprema i poklanja određene sitnice. Poslovni poklon može biti i neki od proizvoda preduzeća, elegantno upakovan, ili posebno dizajniran za određenog dobavljača i slično. Poslovni poklon za muškarca uglavnom se bira za korisnost na radnom mestu – notes sa štampom, odevni predmet, torba i slično. Sam izbor zavisi od toga i čime se preduzeće konkretno bavi, i šta je odgovarajuće pokloniti u određenim situacijama. 

Kada je pogodno poslati poslovni poklon? Odgovor na ovo pitanje zavisi od prirode poslovanja svakakog preduzeća. Tako, najčešće se poslovni poklon za žene daje za 8. mart, univerzalno se daje za Novu godinu, Božić, proslavu godišnjice rada firme ili poslovanja sa određenim partnerom. Često se, danas poslovni poklon šalje i bez povoda, što jača saradnju i poverenje između dve firme. Nekada je predmet darivanja na važnim događajima, kao što su: proslava godišnjice rada ili saradnje sa određenim partnerom, lansiranje novog proizvoda ili druge inovacije, uspešno završen mesec ili godina, ili neka žurka bez posebnog povoda, čisto za upoznavanje i druženje partnera. Uz štampu na određenim predmetima, vrši se adekvatno prepoznavanje kompanije, širenje upoznatosti drugih ljudi kada vide poslovni poklon i sveukupna svest javnosti o postojanju preduzeća, što je ujedno i cilj i način jačanja saradnje. 

Komunikacija i reklamni materijal – za kupce u svaki čas

Jedan od najbitnijih poslovnih odnosa jeste sa kupcima i potrošačima. Dok se za dobavljače bira poslovni poklon za žene ili muškarce, kupcima se obično besplatno deli reklamni materijal. On može obuhvatati različite sitnice sa štampom, koje će izazvati oduševljenje kod kupaca, jer dobijaju nešto „gratis“, ili za lojalnost i redovnu kupovinu proizvoda datog preduzeća. Negovanje dobrih odnosa sa kupcima važan je sa aspekta ostvarenja većeg obima prodaje, proširivanja tržišta na kome se posluje, ali i učvršćivanja saradnje sa već postojećim kupcima. 

Poslovni rokovnik

U reklamni materijal spadaju kačketi, majice, šolje, reklamni USB, hemijske olovke, bedževi i slično. Karakteristično za sve navedeno jeste da se danas takođe brendira, odnosno vrši štampanje na svakom reklamnom materijalu. Uglavnom se štampaju informacije o preduzeću, ključni kontakt podaci, poruke iz reklama, odnosno sve ono što će učiniti da se kupci prisete firme prilikom svakog korišćenja reklamnog materijala koji su dobili. Svaki reklamni materijal pružiće neku korisnost kupcima, uz zadovoljstvo da su dobili neki poklon i da možda prilikom još neke kupovine može uslediti još neki dar više. 

Kupci su takođe zainteresovani za čestu komunikaciju sa firmama sa kojima ostvaruju saradnju. Svakodnevna direktna, telefonska ili komunikacija putem imejla treba da bude jasna, nedvosmislena i koncizna. Podrazumeva se ljubaznost i umeće da se potrebe kupaca saslušaju i ispune. Svaka sugestija, žalba ili molba potrebno je da bude realizovana u korist kupaca i potrošača. Na taj način će njihovo zadovoljstvo neosporno biti veće, kao i vezanost za firmu i njene proizvode. Dalje, to će rezultirati u većim i češćim kupovinama i rastu profita preduzeća. 

O ZEPPELIN-U

Mi smo tim koji karakteriše odgovornost prema klijentima, njihovim željama i prema sebi. Trudimo se da ne budemo samo trgovci reklamnim materijalom već i vaši savetnici u oblasti izrade reklamnog materijala i biznis poklona koji će vama pomoći da vaš brend na najbolji mogući način dospe do vaših kako budućih i sadašnjih klijenata i poslovnih parnera tako i do vaših zaposlenih.

Zbog toga smo izabrali najbolje partnere u vidu dobavljača i štamparija sa kojima sarađujemo. Trudimo se da izgradimo odnos medjusobnog poverenja i da naša saradnja bude na obostrano zadovoljstvo. To što nas dosadašnji klijenti hvale pomaže nam da se sa velikim entuzijazmom borimo za buduće klijente. Sigurni smo da ćemo opravdati vaše poverenje.

Čekamo vas,
Zeppelin Pro Beograd

Opširnije...

PRIJAVITE SE!

Prijava na naš newsletter Vam omogućava da uvek prvi dobijete obaveštenja o novim proizvodima u našoj ponudi ili promotivnim kampanjama koje planiramo da uvedemo u budućnosti.