DOBRO DOŠLI NA SAJT FIRME ZEPPELIN PRO! UŽIVAJTE U POTRAZI ZA VAŠIM SAVRŠENIM POSLOVNIM POKLONOM!

Vrste štampe

Poštovani posetioci sajta, prijatelji, potencijalni i trenutni klijenti, Evo prvog teksta na našem blogu. U budućnosti ću se truditi da u ovom odeljku objavljujemo što više korisnih informacija za vas. U ovom premijernom izdanju ćemo obraditi temu koja je najveća nepoznanica ljudima koji se ne bave ovim poslom. Pisaćemo o različitim načinima brendiranja artikala, tj. vrstama štampe.

7 razloga zašto investirati u reklamni materijal

Tehnologija je učinila da preduzeća lakše i jeftinije neko ikada dođu do svog ciljnog tržišta uz pomoć oglašavanja. Veb sajtovi, društvene mreže i imejl kampanje nude neposrednost i interaktivnost, ali tradicionalni tip reklamiranja zadržava mnoge prednosti koje ga čine osloncem oglašavanja decenijama. Za preduzeća koja traže kredibilitet i bliže veze sa lokalnim tržištima koje opslužuju, prednost reklamnog materijala može prevagnuti čak i najsofosticiranije digitalne medijume.

Kako reklamni materijal od vašeg logotipa pravi brend?

Reklamni materijal je bez premca u svojoj sposobnosti da privuče nove klijente, poveća svest brenda i na kraju da doprinese rastu poslovanja. Svi smo čuli frazu –morate da potrošite novac da biste zaradili novac. Ali na šta bi tačno trebalo potrošiti novac? Reklamni materijal je dokazano i isplativo sredstvo koje reklamira Vašu kompaniju velikom broju potencijalnih klijenata sa minimalno posla.

Poslovni pokloni poslovnim partnerima

Novogodišnji praznici su pred nama i već je pravo vreme za poslovne poklone. To predstavlja ozbiljan posao. Kao deo dobro utvrđenog programa, poslovni pokloni mogu dosta pomoći da se uspostave ili poboljšaju kritični odnosi sa klijentima i sve više postaju isplativa sredstva za prepoznavanje aktivnosti koje donose novac i stabilniju saradnju. Važno je da se napravi i ostavi dobar utisak. Da bi se to postiglo, naučite da pobedite izazove kada su poslovni pokloni u pitanju.

Kako boje predstavljaju Vašu kompaniju

U digitalnom svetu može se lako potceniti koji efekat može imati dobra i kvalitetna vizit karta na Vaš biznis. Ove male kartice mogu biti podeljene svim vrstama ljudi, a najbolje uspevaju da imaju ogromnu količinu informacija na veoma malom prostoru. Sa pravom mešavinom boja, dizajna i tekstura možete ostaviti važan prvi utisak koji je jako bitan za uspešno poslovanje.

Mala investicija za veliku reklamu

Očigledno je da kupci vole besplatne promotivne proizvode. Kada god neko spomene brendiranu robu, prva stvar koja na padne na pamet su izgravirane hemijske olovke ili privesci za ključeve, koji se koriste i nakon mnogo godina. Jako često, promotivni materijali su praktične stvari koje se koriste na svakodnevnoj bazi. Ovo podrazumeva proizvode poput šolja za kafu, olovaka, penkala, USB stikova, privezaka itd. Ali, koliko su zapravo tako mali proizvodi efektivni u svetu marketinga? Da li korišćenje hemijske olovke koja na sebi ima logo neke firme zapravo tera ljude da kupuju stvari te kompanije?

10 najkreativnijih reklamnih materijala svih vremena

Deljenje promotivnih proizvoda je prilično lako. Kontaktirate Vaše distributere, naručite svoje olovke ili neki drugi proizvod i dajete ih ljudima na sajmovima, konferencijama, sastancima ili čak na ulici. Neke kompanije, međutim, idu korak dalje i trude se da nadmaše svoju konkurenciju originalnim idejama. Oni su razvili jedinstvene kampanje, a nakon što vidite neke od ovih kreativnih proizvoda, prvo što ćete pomislite je kako se Vi toga niste setili.

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing