DOBRO DOŠLI NA SAJT FIRME ZEPPELIN PRO! TU SMO ZA VAS!

Poslovni pokloni poslovnim partnerima

Poslovni pokloni poslovnim partnerima

Zeppelin Pro je zvanični distibuter korporativnih poklona za poznate brendove: Nina Ricci, Cacharel, Cerutti 1881 i Ungaro. Ove luksuzne biznis poklone možete kupiti na stranicama našeg sajta ili kod nas direktno. Jedinstveni korporativni pokloni se isporučuju sa međunarodnom garancijom od dve godine. Neki mogu biti i personalizovani sa vašim imenom i logoom.

Malo je stvari koje tokom života činimo da u tolikoj meri učestvuju u stvaranju i unapređenju odnosa kao što je to čin poklanjanja. Kada govorimo o poklanjanju ne govorimo samo o predmetu koji se nekom uručuje, već o jednom procesu koji za krajnji cilj ima mnogo više od stvaranja dobrog osećaja u jednom ograničenom trenutku. Jer, poklon nije tek neki predmet (ili usluga) koju neka osoba dobija besplatno ili zauzvrat. Za poklon se vezuje nekoliko veoma važnih stvari i okolnosti koje utiču na stvaranje novih i učvršćivanje postojećih odnosa među ljudima.

Poslovni pokloni moraju biti prilagođeni klijentima

Naravno da želite da impresionirate klijenta ili potencijalnog klijenta, ali to svakako ne znači da bi trebalo da idete u inostranstvo po poklon. Kada poslujete sa strancima, morate da zapamtite da postoje različite kulturne sredine. Korpa vina može biti pogodan poslovni poklon za nekoga u Francuskoj, međutim to neće impresionirati ljude iz arapskih zemalja u kojima je alkohol zabranjen. Ako ispoštujete njihovu kulturu i ako klijenti vide da ste se vi potrudili i istražili kakav bi to poslovni poklon mogao njih oduševiti, shvatiće vas veoma ozbiljno. Tim poklonom ste uradili veliki deo posla ukoliko ostvarujete novu saradnju, a ako su to klijenti sa kojima poslujete duže vreme, sigurno ćete učvrstiti svoje mesto i biti daleko ispred konkurencije. Zato veoma pažljivo birajte poslovni poklon jer je to investicija koja vam na duže staze može doneti ozbiljne prihode.

Poslovni pokloni – značajni za poslovne saradnike

Poslovni saradnici kao što su dobavljači, banke, organizacije i druge, vrlo su bitne za opstanak i razvoj preduzeća. Zato, negovanje i unapređivanje odnosa se podrazumeva, za sveukupno uspešan nastup na tržištu. Poslovni poklon predstavlja način jačanja veza između saradnika, kao i stabilnije funkcionisanje samog preduzeća. Nisu način da se neko „pridobije“ na saradnju, angažovanje ili neki ustupak, već isključivo način jedne firme da pokaže pažnju, poverenje i značaj koji partneri imaju za nju. Svako voli znak pažnje, kao način da se unaprede ili učvrste odnosi, u ovom slučaju u svetu biznisa.

Poslovni poklon može biti univerzalan, odnosno pogodan i za žene i za muškarce, kao i za bilo koje starosno doba. Mogu biti i personalizovani – namenjeni baš određenoj osobi, na primer rukovodiocu ili menadžeru preduzeća. Takođe, mogu biti i brendirani, odnosno sa određenom štampom – logotipa, znaka, žiga, podataka o preduzeću, motivacionom ili ključnom reklamnom porukom i slično. Najčešće, odgovarajući poslovni poklon je notes ili šolja sa štampom, komplet hemijskih olovaka, set reklamnog materijala kao što je USB, kačket, majica i slično. Za brendiranje je karakteristično da se na svakom poklonu nalazi štampa koja simbolično predstavlja firmu koja priprema i poklanja određene sitnice. Poslovni poklon može biti i neki od proizvoda preduzeća, elegantno upakovan, ili posebno dizajniran za određenog dobavljača i slično. Poslovni poklon za muškarca uglavnom se bira za korisnost na radnom mestu – notes sa štampom, odevni predmet, torba i slično. Sam izbor zavisi od toga i čime se preduzeće konkretno bavi, i šta je odgovarajuće pokloniti u određenim situacijama.

Kada je pogodno poslati poslovni poklon? Odgovor na ovo pitanje zavisi od prirode poslovanja svakakog preduzeća. Tako, najčešće se poslovni poklon za žene daje za 8. mart, univerzalno se daje za Novu godinu, Božić, proslavu godišnjice rada firme ili poslovanja sa određenim partnerom. Često se, danas poslovni poklon šalje i bez povoda, što jača saradnju i poverenje između dve firme. Nekada je predmet darivanja na važnim događajima, kao što su: proslava godišnjice rada ili saradnje sa određenim partnerom, lansiranje novog proizvoda ili druge inovacije, uspešno završen mesec ili godina, ili neka žurka bez posebnog povoda, čisto za upoznavanje i druženje partnera. Uz štampu na određenim predmetima, vrši se adekvatno prepoznavanje kompanije, širenje upoznatosti drugih ljudi kada vide poslovni poklon i sveukupna svest javnosti o postojanju preduzeća, što je ujedno i cilj i način jačanja saradnje.

Poslovni pokloni kao promo materijal

Kape, olovke sa logotipom i šolje su oni old school promo materijali koji mogu biti dobar poslovni pokloni. Takvi pokloni su odavno prevaziđeni, pa čak mogu imati i kontra efekat. Možete dovesti nekog u neprijatnu situaciju da mora odglumiti oduševljenje poklonom, a vi sigurno to ne želite. Kada imate priliku da ostvarite saradnju sa međunarodnim partnerima ne možete sebi dozvoliti da upropastite tako nešto, a verujte da ovakvim poklonima možete uspeti u tome. Ovakvi tipovi poslovnih poklona su potrošni materijal koji se uglavnom deli radi povećanja svesti o vašem postojanju, možemo slobodno reći da se čak i ne smatraju poslovnim poklonima. Ukoliko sazivate neki sastanak, podrazumeva se da klijentu obezbedite hemijsku olovku koja će naravno imati vaš logo, ali ako želite da ostvarite ozbiljnu saradnju i da vas neko shvati veoma ozbiljno morate se malo više potruditi pri odabiru poslovnog poklona. Istražite i odaberite nešto mnogo originalnije!

Što se tiče pomenutog potrošnog materijala, iako se podrazumeva, ne možemo reći da baš nema nikakav značaj. Ipak stvara sliku ozbiljnosti firme i uliva neku dozu sigurnosti. Tako da kakav god da je tip reklamnog materijala, sigurno će stvoriti neki pozitivan efekat, dok su poslovni pokloni nešto sasvim drugo i njima se mora posvetiti posebna pažnja kako biste uspeli u svojoj nameri i dobili očekivane efekte.

Izbegavajte da šaljete poslovne poklone po nekome

Kada pokušavate da izgradite uspešno poslovno partnerstvo ne možete poslati nekoga da odnese vaš poklon. Ne savetujemo vam ni da koristite poštanske usluge. Napravite nezaboravan utisak i odnesite poslovni poklon lično. Sam gest će kod vašeg klijenta sigurno ostaviti odličan utisak. Činjenica da ste izdvojili vaše vreme da lično odnesete poslovni poklon je pokazatelj vaše ozbiljnosti, a klijent će znati to da prepozna. Ako uspete i da oduševite klijenta poklonom, onda ste na veoma dobrom putu da ostvarite velike benefite ovim gestom. Budite pametni i igrajte pametno jer u poslovnom svetu uspevaju samo oni koji se trude, a to danas ne znači da je dovoljno samo da budete dobri u svom poslu. Morate imati i malo one „ulične škole“ kako biste znali da prepoznate momenat i način kako prići velikim potencijalnim klijentima. Sve se to stiče iskustvom tako da ne brinite ukoliko nekada vaš poklon ne ostvari nikakvu povratnu reakciju. Važno je da se trudite, a rezultati će sigurno doći.

Poklanjanje, dakle, ima za cij izazivanje pozitivnih emocija kod druge osobe, a to mogu biti veoma različiti razlozi i naravno prilike. Osnovni razlog za stvaranje i negovanje pozitivnih emocija kod drugih ljudi je, iako će to zvučati dosta neobično, namera da se nešto postigne zajedno sa tom osobom. Pogrešno je i prilično primitivno uverenje da se od osobe koja primi poklon očekuje neka protiv-usluga kao kompenzacija. Umesto toga, stvaranje pozitivnih emocija otvara prostor ni za šta drugo nego za saradnju! Da, ljudi su prosto potrebni jedni drugima i to je ono što najčešće u životu zovemo stvaranje partnerstava. Primetili ste da se u velikoj meri čak i ljubavne zajednice širom sveta sve češće nazivaju opštim imenom partnerstva. To je zbog toga što se podrazumeva da se i u ljubavi, kao i u svemu drugom, uspeh zasniva na zajedničkom stvaranju, ulaganju i sinergiji. Partnerstvo nije tek puko interesno spajanje ljudi, to je zajedničko ulaganje u uspeh.

Masovno proizvedeni poslovni pokloni VS personalizovani poslovni pokloni

Lako je poslati poslovnim partnerima proizvode koji se masovno proizvode. Međutim, oni nisu originalni i partner ili potencijalni klijent neće biti impresioniran. Originalan i pažljivo izabran poklon će, sa druge strane, odmah privući pažnju. Dvanaest godina star viski je odličan izbor za partnere koji cene takvu vrstu stvari. Time ste ga sigurno obavezali na dalju saradnju i želeće da vam se oduži na adekvatan način. E to je pravi način za jačanje poslovnih odnosa i to je ono na šta mislimo kada kažemo da treba da igrate pametno.

Poklon za partnere je društveni gest koji se očekuje u većini zemalja, dok u nekim predstavlja mit. Izučavajući vodič za izbor odličnog poklona obezbedili smo vam savršene poslovne poklone kojima ćete učvrstiti saradnju sa postojećim ili pronaći nove klijente. Belt Logotype Christian Lacroix, card holder Myth ili key ring Aquarelle samo su neki od prelepih poklona koje možete naručiti na sajtu www.zeppelin.rs . Svaki poslovni poklon se može prilagoditi vašem logotipu ili bojama firme.

Korporativni pokloni poznatih brendova CERRUTI 1881, CACHAREL, NINA RICCI, UNGARO…

U našoj raznovrsnoj ponudi možete odabrati i iskombinovati prigodne poklone za Vaše poslovne partnere. Jezgro naše kolekcije je širok opseg prelepih poklona. Oni uključuju vrlo popularne Christian Lacroix satove ili setove sa olovkom, zatim poslovne olovke, vizitare, pribor za sto, džepne kalkulatore ili otvarače za pisma.

Imajući ime kompanije ili logo brenda na upečatljivom položaju ispred nekih ključnih partnera može imati velikog marketinškog uticaja. Svi poslovni pokloni su pogodni za graviranje i dodavanje boja vaše firme ili logoa. Lični pečat, zajedno sa funkcionalnošću i kvalitetom proizvoda, omogućava da se vaši korporativni pokloni čuvaju i da ih primalac koristi godinama, držeći vaše ime u svojim rukama gotovo svakodnevno.

Naša kolekcija takođe uključuje i veliki asortiman dodataka iz svakodnevnog života. Savršeni pokloni mogu biti i kvalitetni posrebreni proizvodi, koji su pogodni za graviranje. Svakom poslovnom partneru bi se dopao dobar bar pribor, flaša šampanjca ili ramovi.

Ungaro u svojoj ponudi ima sve što je potrebno savremenom muškarcu. Preko satova, pribora za pisanje ili malih kožnih proizvoda do torbi za poslovne puteve ili kišobrana. Kada vaš klijent ili partner ide na neki put ili mu zatreba kišobran usred tmurnog kišnog dana, dozvolite da zapamti vaš brend sa proizvodima koje ste mu dali.

S druge strane, Nina Ricci ima sve što treba mladoj, poslovnoj ženi. Prelepi novčanici, divnih boja, jednostavno ukombinovani sa vašim logoom ili pribor za pisanje, privesci i futrole za mobilni i tablet. Poslovni poklon opisuje naš stav i govori o poštovanju prema klijentu ili partneru. Darovanje je zaista neizostavni deo poslovne kulture!

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing