DOBRO DOŠLI NA SAJT FIRME ZEPPELIN PRO! UŽIVAJTE U POTRAZI ZA VAŠIM SAVRŠENIM POSLOVNIM POKLONOM!

5 besplatnih alata za dizajn reklamnog materijala

5 besplatnih alata za dizajn reklamnog materijala

Ipak, jedno je sigurno, ako je prezentacija vaše firme bolja, onda će i poslovanje biti bolje.

Dobra fotografija proizvoda, slika napravljena iz više uglova, oštar prikaz proizvoda i mogućnost uvećanja slike kako bi se jasno uočili svi detalji proizvoda pravila su kojih svako mora obavezno da se pridržava.

Mnogi malo veći biznisi slede ova pravila i pridržavaju se uputstava kako bi uvećali svoje poslovanje. Osim profesionalnog fotografa, sve veće firme imaju i resurse, ali i dizajnera čiji je osnovni zadatak obrađivanje i priprema fotografija za objavljivanje. Oni ne samo da imaju kapacitete, profesionalce koji će obaviti svoj posao kako treba, već njihovi dizajneri koriste profesionalne i ozbiljne programe pomoću kojih obrađuju svoje fotografije.

Promotivni materijal je tu na klik!

Kada nemate dovoljno resursa ne samo da platite profesionalca, nego i da kupite licence programa za bolju pripremu reklamnog materijala, onda je vreme da se sami snalazite.

Za licence pojedinih programa potrebno je dosta novca, a ako ste pomišljali na pojedine ilegalne verzije, tu ideju zaboravite. Bolje da na vreme odustanete od loših verzija nego da vam upadne inspekcija u preduzeće i proveri da li sve programe plaćate. Kazne su ogromne, zato bolje na vreme odagnajte takve zamisli, dok ne bude kasno.

Srećom, tu su brojni programi koje na Internetu možete pronaći besplatno. Niz online alata je u ponudi i oni će vam pomoći da sve svoje proizvode prezentujete sadašnjim i potencijalnim kupcima. Mi vam predlažemo 5 najpopularnijih besplatnih alata za dizajn reklamnog materijala, a vi sami odlučite koji vam najviše odgovara.

1. Canva – za sve stare i nove projekte

Alat koji nudi ogroman broj mogućnosti i koji poseduje brojne načine za uređivanje fotografija i reklamnog materijala jeste Canva. Osim uređivanja već postojećih projekata, pomoću ovog alata možete kreirati i neki novi isključivo vaš projekat. Imate opciju da koristite online verziju ovog alata, a ako želite možete preuzeti i plaćenu verziju.

Iako plaćena verzija ima nešto više mogućnosti, pomoću besplatne opcije svakako možete odlično izraditi grafike i bez mnogo razmišljanja ih pripremiti za štampu. Već postojeći template možete izmeniti, ubaciti željene boje i sadržaj, a uz to i napraviti vlastiti logo i vaš promo materijal će biti brzo i lako spreman.

2. IPiccy – za brze i lake izmene

Online alat koji vam može poslužiti da brzo izmenite neku fotografiju ili da negde podesite ekspoziciju ili neki ugao izoštrite jeste IPiccy. Ako želite da pripremite neki foto kolaž reklamnog materijala onda je ovaj alat idealan za vas. Pomoću njega možete napraviti kolaž koji će na jednoj strani prikazati proizvod iz više uglova, a posebno je dobar ako želite da prikažete sve vaše zaposlene na jednoj fotografiji.

3. Pixlr – provereno dobar izbor

Čim otvorite početnu stranicu ovog online alata shvatićete da je reč o provereno dobroj opciji za dizajniranje reklamnog materijala. Imate u ponudi nekoliko opcija, pa se možete odlučiti da li želite verziju za brzu online obradu, samo za online obradu ili biste radije da preuzmete full verziju kako biste obrađivali materijal i kada niste online ili ćete fotografije obrađivati uz pomoć mobilne aplikacije.

Fotografije se brzo učitavaju, a lako ih možete prosvetliti ili dodati malo tamnih nijansi ili pak smanjiti i iseći određene delove slike. Ako želite da ubacite tekst na fotografiju onda možete to brzo i lako učiniti, a pojedine osnovne funkcije ovog online alata imaju i neki plaćeni programi, pa vi vidite koje sve opcije Pixlr pruža.

4. Fotoflexir – za kvalitetnu obradu fotografija

Ako želite kvalitetno da obradite fotografiju, onda je Fotoflexir odličan alat za vas. Iako je potpuno drugačijeg izgleda, ovaj alat nudi sve opcije za brzo i efikasno sređivanje reklamnog materijala. Odličan dizajn i kvalitetna fotografija brzo i lako će stići do svakog zainteresovanog i potencijalnog klijenta.

5. Picmonkey – za Facebook fotografije

Pored online besplatne verzije, ovaj alat poseduje i plaćenu verziju. Naime, mnogi smatraju da nije mnogo profesionalan, ali može da posluži za sređivanje fotografija koje treba okačiti na Facebook. Možete dodavati tekst na fotografiju u različitim fontovima, a odličan je za uređivanje slika za blogove, pa izaberite koji vam najviše odgovara.

Uz pomoć ovih besplatnih alata sigurni smo da ćete moći uspešno da pripremite određeni reklamni materijal za štampu. Dobro dizajniran materijal privući će klijente, a danas je ključno privući pažnju potencijalnih poslovnih partnera.

Da li se uvek obradujete malom znaku pažnje?

Poslovni sastanak, prezentacija nove linije proizvoda i svečana večera prava su prilika za darivanje reklamnog kalendara, USB-a, olovke, upaljača ili drugog reklamnog materijala. Stručnjaci kažu da je verovatnoća veća da će svi oni koji su dobili promotivni materijal pre kupiti vaš proizvod iz vašeg asortimana nego oni koji nisu.

Zašto je to tako?

Kakav efekat ima reklamni materijal na poslovanje kompanije, doprinosi li on njenom boljem poslovanju?

Benefita je mnogo, a mi smo tu da vam predočimo samo neke od njih.

Klijent pamti logo i ime preduzeća

Nije važno da li je reč o rokovniku, olovci, kalendaru ili nekom drugom reklamnom materijalu, svima je zajedničko da su obeleženi imenom i logom firme. Logo i ime kompanije ključni su za prepoznavanje jednog brenda, kao i za privlačenje kupaca. Sve što ostane u svesti ljudi kasnije će imati uticaj na aktivnosti koje će zainteresovani kupci preduzeti.

Istraživanja su pokazala da se prilikom potrage za nekim proizvodom ili za uslugom, osoba najpre priseti kompanije koja joj je već po nečemu ostala upamćena. Zato ne čudi što se tokom kupovine klijenti radije odlučuju za proizvode za koje su već imali priliku da čuju ili čiji su reklamni materijal imali u rukama, u kancelariji ili u domu.

Ulaganje koje se isplati

Za svako preduzeće ili veliku kompaniju najvažnije je da ulažu novac i da im se ta investicija isplati. Ako se poredi ulaganje u reklamni materijal sa drugim propagandnim aktivnostima, jasno je da je višestruko isplativa investicija upravo reklamni materijal. Do prepoznatljivosti i reputacije lakše se dolazi ako pripremite majice i kačkete ili poslovne fascikle i adresare sa logom vaše firme i podelite ih na određenom događaju nego što je to slučaj sa drugim znatno skupljim pripremanjem propagandnih aktivnosti.

Jačanje i održavanje čvrstih poslovnih odnosa

Čim upoznate novog klijenta najpre ćete mu dati vizit kartu. Kontakt, logo i ime kompanije je sve što klijenta treba da interesuje u budućnosti. Tako se gradi prvi poslovni kontakt sa budućim zainteresovanim klijentom. Uvek dobro dođe i neki flajer podeliti, ali ako biste da ostvarite jači čvršći poslovni odnos, ukažite poštovanje klijentu i pripremite mu kvalitetan poslovni poklon. Svakako, svi reklamni materijali moraju da sadrže osnovne informacije o firmi kako bi se klijent pre setio vašeg preduzeća.

Zahvaljujući štampanim reklamnim materijalima koji se koriste tokom svakodnevnih poslovnih aktivnosti stvaraju se jači i uspešniji odnosi sa partnerima. Ako pripremite dobar reklamni materijal ostavićete jak utisak profesionalnosti, a ujedno ćete uspostaviti i visok nivo poslovne komunikacije. Važno je da poručite da ste dosledni u sprovođenju biznisa i da želite da održavate jake i dobre poslovne veze sa svojim partnerima i klijentima.

Reklamni materijali i za zaposlene i za poslovne partnere

U svakodnevnoj poslovnoj korespondenciji treba koristiti reklamni materijal, a posebno ga treba obezbediti tokom javnih predstavljanja, na sajmovima ili prilikom raznih prezentacija. Korporativni događaj ne sme da prođe bez reklamnog materijala, a promo torbe, majice, privesci, novčanici, reklamne kese često su odličan poklon kojim svojoj ciljnoj grupi stavljate do znanja da vam je stalo do nje.

Međutim, koliko je važno da klijenti dobiju promo materijal, toliko je bitno i da svojim zaposlenima obezbedite određene materijale. Naime, zaposleni svake kompanije su zapravo i najbolji reprezenti, pa se na njih nikako ne sme zaboraviti. Promotivna galanterija ili reklamni tekstil najbolji su poklon za svakog zaposlenog.

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing