DOBRO DOŠLI NA SAJT FIRME ZEPPELIN PRO! TU SMO ZA VAS!

Zašto svi vole besplatne poklone?

Zašto svi vole besplatne poklone?

Inbound marketing je dokazano najefektivniji pošto brendovi stižu do klijenata koji su već izrazili interesovanje u produkt ili servis koji nudite. Ipak, kompanije moraju da balansiraju između inbound i outbound marketinga kako bi pravilno raspodelili budžet za oglašavanje.

Reklamni materijali su savršen sklad između inbound i outbound marketinških tehnika. Vaše ime brenda stiže pravo u ruke ljudi u različitim branšama, ali u zavisnosti od lokacije na kojoj se nalazite možete targetirati ljudi koji će shvatiti svrhu brenda. Kada pravite marketinški plan i programirate budžet, ne zaboravite da ostavite prostora i reklamnom materijalu. Zašto? Zato što ljudi vole besplatne stvari!

Nekoliko zanimljivih činjenica po poslednjim istraživanjima:

  • 83% ljudi voli da dobija besplatan promotivni materijal
  • 48% ljudi bi želelo da češće dobija reklamni materijal
  • 69% ljudi bi uzelo promotivni materijal ako bi smatralo da je korisno

Iz ovog možemo zaključiti da reklamni materijal Vašem brendu može doneti nove klijente ili povećati mogućnost da zadržite stare.

Dobra stvar je što promotivnog materijala ima dosta, a to daje mnoštvo mogućnosti firmama da kreiraju sliku kod svojih kupaca zahvaljujući jedinstvenom brendu, uz prost budžet. U mnogim slučajevima, kvalitet je važniji od kvantiteta, tako da se isplati investirati u kvalitetnije stvari koje bismo dali manjoj ciljnoj grupi. Da bi Vaš brend bio relevantan, izaberite proizvode koji su korisni za potrošača i koji bi održavali svrhu proizvoda ili usluge koju nudite. Primeri su mnogobrojni: od plastične kasice-prasice, preko gumenog custom privesta, pa sve do luksuznog seta olovaka ili USB-a. U Zeppelin-ovom izložbenom prostoru možete odabrati jedan ili više iz mnoštva reklamnog materijala. Naš predlog je prelepi Black line kišobran, koji spada u top 10 proizvoda za 2016. godinu- https://www.zeppelin.rs/reklamni-materijal/kisobrani/black-line. Ne dozvolite da Vaše klijente ili saradnike iznenadi jesenja kiša!

Komunikacija i reklamni materijal – za kupce u svaki čas

Jedan od najbitnijih poslovnih odnosa jeste sa kupcima i potrošačima. Dok se za dobavljače bira poslovni poklon za žene ili muškarce, kupcima se obično besplatno deli reklamni materijal. On može obuhvatati različite sitnice sa štampom, koje će izazvati oduševljenje kod kupaca, jer dobijaju nešto „gratis“, ili za lojalnost i redovnu kupovinu proizvoda datog preduzeća. Negovanje dobrih odnosa sa kupcima važan je sa aspekta ostvarenja većeg obima prodaje, proširivanja tržišta na kome se posluje, ali i učvršćivanja saradnje sa već postojećim kupcima.

U reklamni materijal spadaju kačketi, majice, šolje, reklamni USB, hemijske olovke, bedževi i slično. Karakteristično za sve navedeno jeste da se danas takođe brendira, odnosno vrši štampanje na svakom reklamnom materijalu. Uglavnom se štampaju informacije o preduzeću, ključni kontakt podaci, poruke iz reklama, odnosno sve ono što će učiniti da se kupci prisete firme prilikom svakog korišćenja reklamnog materijala koji su dobili. Svaki reklamni materijal pružiće neku korisnost kupcima, uz zadovoljstvo da su dobili neki poklon i da možda prilikom još neke kupovine može uslediti još neki dar više.

Kupci su takođe zainteresovani za čestu komunikaciju sa firmama sa kojima ostvaruju saradnju. Svakodnevna direktna, telefonska ili komunikacija putem imejla treba da bude jasna, nedvosmislena i koncizna. Podrazumeva se ljubaznost i umeće da se potrebe kupaca saslušaju i ispune. Svaka sugestija, žalba ili molba potrebno je da bude realizovana u korist kupaca i potrošača. Na taj način će njihovo zadovoljstvo neosporno biti veće, kao i vezanost za firmu i njene proizvode. Dalje, to će rezultirati u većim i češćim kupovinama i rastu profita preduzeća.

Znamo da mala preduzeća imaju mnogo odluka po pitanju marketinga, ali ne treba zaboraviti reklamni materijal. Ljudi obožavaju besplatne stvari! Poklonite im i povećajte poslovanje!

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing